tvarumas-8_8702_1736350094-16d5b12dbe55297ec7d6b51a6dbe04b4.jpg

„Kaip suprasti migraciją ir mobilumą darnaus vystymosi ir klimato krizės kontekste?”

Maksimalus dalyvių skaičius: 35
  • Gyvai
  • EDU Vilnius, Švitrigailos g. 11B, Vilnius
  • Organizatorius EDU Vilnius
  • 10 ak. val.
Modulis „Kaip suprasti migraciją ir mobilumą darnaus vystymosi ir klimato krizės kontekste?“ yra programos „Darni mokykla - nuo teorijos iki praktikos“ trečioji dalis. Visos programos trukmė - 40 ak. val. (iš jų 14 ak. teorinių val., 18 ak. val. praktinio darbo ir 8 val. savarankiško darbo). III modulio trukmė - 10 ak. val.

Programos anotacija
Šiandieninė visuomenė susiduria su vis sudėtingesniais aplinkos, socialiniais ir ekonominiais iššūkiais, todėl darnaus vystymosi nuostatų ugdymas tampa esminiu visos švietimo sistemos tikslu. Švietimas darniam vystymuisi mokykloje tampa itin svarbiu, nes jis skatina mokinius suvokti jų kasdienio elgesio ir pasirinkimų poveikį aplinkai bei visuomenei, padeda ugdyti kritinį mąstymą, empatiją bei atsakomybę už savo veiksmus.
JT Darnaus vystymosi tikslo „Kokybiškas švietimas“ 4.7 uždavinyje įvardyta siekiamybė „Užtikrinti, kad iki 2030 m. visi besimokantieji įgytų darniam vystymuisi reikalingų žinių ir gebėjimų.“ Be to, atnaujintose bendrojo ugdymo programose globalios ir darnaus vystymosi temos yra tarpdalykinės ir integruojamos į visus mokomuosius dalykus. Todėl svarbu padėti mokytojams keisti savo kasdienes ugdymo praktikas, į jas integruojant ir darnaus vystymosi nuostatas.

Programos tikslas – sustiprinti bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų asmenines ir profesines kompetencijas, leisiančias tikslingai ir efektyviai integruoti darnaus vystymosi temas į ugdymo procesą, o darnaus vystymosi nuostatas – į mokyklos gyvenimą.

Programos uždaviniai:
1. Stiprinti programos dalyvių supratimą apie globalias ir lokalias darnaus vystymosi tendencijas ir švietimo vaidmenį kuriant darnią ateitį;
2. Per teorinius užsiėmimus ir praktines užduotis stiprinti programos dalyvių darnaus vystymosi nuostatas;
3. Ugdyti programos dalyvių gebėjimus taikyti įgytas žinias ugdymo procese ir visame mokyklos gyvenime.

Programą sudaro 4 moduliai:
I modulis „Darnus vystymasis švietime“ 10 ak. val., lapkričio 19 ir 26 d.;
II modulis „Klimato krizė - ką dėl jos gali padaryti mokyklos bendruomenė?“ 10 ak. val., gruodžio 3 ir 9 d.;
III modulis „Kaip suprasti migraciją darnaus vystymosi ir klimato krizės kontekste?“ 10 ak. val., sausio 22 ir 29 d.;
IV modulis „Darnus vartojimas darniam pasauliui kurti“ 10 ak. val., vasario 18 ir 19 d.

Mokymus veda VšĮ „Pasaulio piliečių akademija“ vadovė Indrė Augutienė ir lektorių grupė.

Dalyvavimas visuose programos moduliuose nėra privalomas. Dalyviams bus išduodami pažymėjimai už kiekvieną modulį atskirai, nurodant modulio trukmę valandomis, dalyvautas valandas ir bendrą programos valandų skaičių.
Resgitracija vyksta iki sausio 21 d. 10 val. imtinai. Bendrojo ugdymo mokyklų atstovams registracija vyksta šioje platformoje, o ikimokyklinio ugdymo įstaigoms registracija yra šioje nuorodoje https://forms.office.com/e/LxZBRduihf
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte užregistruoti į šiuos mokymus? Prisijunkite!

Mokymų turinys

Migracija ir mobilumas – sąsajos ir skirtumai
Migracija, darnus vystymosi sąsajos
Ar migracija – tik ekonominė ir politinė tema?
Migracijos tema ugdomosiose veiklose
Tvarus mobilumas: tvarių kelionių, tvaraus turizmo praktikos

Tikslinė auditorija

Visų ugdymo pakopų ir dalykų mokytojams, mokyklų administracijų atstovams.
Visos pamokos
Kaip naudotis?