„Darnus vartojimas – darniam pasauliui kurti“
Mokymai įvyks vasario 18 ir 19 d. nuo 10 val.
Vasario 18 d. mokymai vyks EDU Vilnius patalpose, Švitrigailos 11B;
Vasario 19 d. mokymai vyks Miesto laboratorijoje, Antakalnio 17, 13 korpusas.
Programos tikslas – sustiprinti bendrojo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklų mokytojų asmenines ir profesines kompetencijas, leisiančias tikslingai ir efektyviai integruoti darnaus vystymosi temas į ugdymo procesą, o darnaus vystymosi nuostatas – į mokyklos gyvenimą.
Programos uždaviniai:
1. Stiprinti programos dalyvių supratimą apie globalias ir lokalias darnaus vystymosi tendencijas ir švietimo vaidmenį kuriant darnią ateitį;
2. Per teorinius užsiėmimus ir praktines užduotis stiprinti programos dalyvių darnaus vystymosi nuostatas;
3. Ugdyti programos dalyvių gebėjimus taikyti įgytas žinias ugdymo procese ir visame mokyklos gyvenime.
Programą sudaro 4 moduliai:
I modulis „Darnus vystymasis švietime“ 10 ak. val., lapkričio 19 ir 26 d.;
II modulis „Klimato krizė - ką dėl jos gali padaryti mokyklos bendruomenė?“ 10 ak. val., gruodžio 3 ir 9 d.;
III modulis „Kaip suprasti migraciją darnaus vystymosi ir klimato krizės kontekste?“ 10 ak. val., sausio 22 ir 29 d.;
IV modulis „Darnus vartojimas darniam pasauliui kurti“ 10 ak. val., vasario 18 ir 19 d.
Mokymus veda VšĮ „Pasaulio piliečių akademija“ vadovė Indrė Augutienė ir lektorių grupė.
Dalyvavimas visuose programos moduliuose nėra privalomas. Dalyviams išduodami pažymėjimai už kiekvieną modulį atskirai.
Registracija vyksta iki vasario 17 d. 10 val. imtinai. Bendrojo ugdymo mokyklų atstovams registracija vyksta šioje platformoje, o ikimokyklinio ugdymo įstaigoms registracija yra šioje nuorodoje https://forms.office.com/e/FacZfAtbPQ
Iškilus klausimams prašome kreiptis: Donata Šablinienė el. p. donata@eduvilnius.lt arba tel. +370 660 31661
Mokymų turinys
IV modulio temos:
Vartojimas ir globalios žmonių ir šalių tarpusavio sąsajos; Vartojimo įtaka globalioms problemoms; Vartojimas: ekonominiai, socialiniai, aplinkosauginiai aspektai; Darnaus vartojimo temos (darni mada, skaitmeninis tvarumas); Asmeninis vartojimo įpročių vertinimas; Darnus vartojimas kaip tarpdalykinė tema bendrojo ugdymo programose; Tvarumas maisto lėkštėje: Miesto laboratorijos geroji patirtis; Plastiko pėdsakas: kaip palikti kuo mažiau?