Čarlzo Dikenso „Oliverio Tvisto“ istorija šiandien
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Kuo mums aktualūs skirtingi istoriniai laikotarpiai?
Pamokos metu mokiniai, dirbdami grupėse, analizuos Čarlzo Dikenso romano „Oliveris Tvistas“ ištrauką ir sukurs jai scenarijų. Mokiniai pasiskirstys vaidmenimis, apipavidalins sceną, pasirinks tinkamą aprangą ir suvaidins ištrauką scenoje.Mokiniai lavins gebėjimus analizuoti literatūrinę ištrauką, interpretuoti ir vizualizuoti tekstą, rašyti scenarijų, adaptuoti ištrauką skirtingiems istoriniams laikotarpiams, parodyti temos aktualumą įvairiems laikams.
Pamoka gali vykti bet kokioje teatrinėje erdvėje.
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.
Nuotraukoje naudojamas fragmentas iš filmo „Oliveris Tvistas“ plakato. Šaltinis https://sielamaistinga.blogspot.com/2017/08/filmas-oliveris-tvistas-oliver-twist.html
Pamokos tikslas
Sukurti romano ištraukos scenarijų, parodant temos aktualumą įvairiems laikams.Pamokos planas
Anglų kalbos pamokose: reading the passage and its analysis.Teatro pamokose analizuosime Pasaulio istorijos laikotarpius.
Integruotos pamokos metu vyksta paruoštų darbų pristatymas, komentavimas, aptarimas, įsivertinimas ir vertinimas.
Klasės draugai vertina atlikto darbo kokybę, originalumą, įtaigą.
Galutinis vertinimas susideda iš mokinių ir mokytojų suminio vertinimo.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo