Frankenšteinas. Ištraukos etiudas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Kas yra Frankenšteinas?
Pamokoje mokiniai lavins teksto ir konteksto suvokimo, vaidybinius ir interpretacinius gebėjimus. Dirbdami grupėse, mokiniai sukurs etiudą, paremtą romano „Frankenšteinas" ištrauka, kurią interpretuos ir naudos kaip etiudo scenarijaus pagrindą.Pamoka gali vykti Vilniaus universiteto teatro salėje ar kitoje teatrinėje erdvėje.
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.
Pamokos tikslas
Sukurti etiudą interpretuojant Mary Shelley romano „Frankenšteinas“ ištrauką.Pamokos planas
Anglų kalbos pamokoseReading the extract, analyzing and discussing it.
Teatro pamokose
Mokiniai susipažįsta su etiudo sąvoka bei romano herojaus prototipu. Parašyti istoriją apie Frankenšteiną Mary Shelley įkvėpė tikrai gyvenęs, bet beveik nežinomas škotų mokslininkas, gydytojas ir natūrfilosofas J. Lindas, kuris labai domėjosi mokslu, daug eksperimentavo.
Integruotos pamokos metu vyksta paruoštų etiudų pristatymas, komentavimas, aptarimas, įsivertinimas ir vertinimas.
Klasės draugai vertina atlikto darbo kokybę, originalumą, įtaigą.
Galutinis vertinimas susideda iš mokinių ir mokytojų suminio vertinimo.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė