Išgyvenimo pamoka Vingio parke
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Jūratė Besigirskienė
Pamoką sukūrė - Jūratė Besigirskienė
Kaip išmokti išgyventi vaikščiojant po Vingio parką?
Susipažinsime su išgyvenimo gamtoje galimybėmis, lavinsime kalbėjimo kompetenciją. Mokysimės savarankiško problemų sprendimo, lavinsime kritinį ir kūrybinį mąstymą.Ši pamoka padės mokiniams mobiliais telefonais, pasitelkus „Google Lens“, atpažinti valgomuosius ir gydomuosius augalus, išmokti jų pavadinimus anglų kalba ir, panaudojant teminį žodyną (gamta, augalai, maistas, medicina, sveikas gyvenimo būdas, turizmas), juos pristatyti „PowerPoint“, teisingai pritaikant gramatines struktūras (passive voice, modal verbs, conditionals, adjectives, questions).
Panaudojant nuotraukas iš parko, išmoks kūrybiškai pristatyti pranešimą „PowerPoint“ pagalba, komunikuodami monologu ir dialogu.
Grįžtamasis ryšys ir refleksija patobulins mokinių kritinį mąstymą.
Nuotrauka: https://pamatyklietuvoje.lt
Pamokos tikslas
Susipažinti su išgyvenimo gamtoje galimybėmis ir lavinti kalbėjimo kompetencijas.Pamokos planas
1. Reikalingo žodyno banko sudarymas ir mokymasis2. Gramatikos kartojimas
3. Užduoties pateikimas ir komentavimas
4. Duomenų rinkimas (fotografavimas su „Google Lens“)
5. Informacijos apdorojimas ir parengimas
6. „PowerPoint“ pranešimo pristatymas
7. Refleksija ir grįžtamasis ryšys
8. Rekomendacijos
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Naudingos informacijos pateikimas ir interpretavimas raštu ir žodžiu (monologu ir dialogu), kalbos vartojimas sveiko gyvenimo būdo kontekste. Kūrybinio ir kritinio mąstymo lavinimas.Pamokos vieta:
Vilkpėdės seniūnija, Vingio parkas
Atsiliepimai
Ana Tymciuk
Buvo smagu; reikia daugiau laiko
Jūratė Geigalienė
Įgyvendinome pažinimo, socialinę, komunikavimo kompetencijas.