Tinklalaidė: Istorinis ir kultūrinis paveldas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30+
Pamoką sukūrė - Daiva Vyšniauskienė
Pamoką sukūrė - Daiva Vyšniauskienė
Ką žinome apie Vilniaus miesto istorinį ir kultūrinį paveldą?
Mokiniai kurs rišlų ir prasmingą audiovizualinį tekstą – videoreportažą ar tinklalaidės įrašą - apie pasirinktus Vilniaus miesto kultūrinio ir / ar istorinio paveldo objektus, kuriame tinkamai pritaikys gramatinę medžiagą, sakinius jungs į seką, nurodys laiko, priežasties, pasekmės ryšius. Tyrinėdami miesto erdves, mokiniai geriau pažins miestą bei jame esančius istorinio ir kultūrinio paveldo lobius. Kurdami videoreportažą ar tinklalaidės įrašą, praktiškai pritaikys gramatines žinias bei žodyną, skaitmeninių technologijų vartojimo ir kritinio mąstymo įgūdžius.Pamokos tikslas
Sukurti videoreportažą apie pasirinktą istorinio / kultūrinio paveldo objektą, tinkamai pritaikant registrą, žodyno įvairovę ir gramatines struktūras komunikaciniam tikslui pasiektiPamokos planas
1. Mokiniai aptaria užduotį ir pradeda rinkti medžiagą lietuvių ir anglų kalba.2. Dirbdami grupėse, mokiniai pradeda planuoti darbą, maršrutą, pasiskirsto rolėmis, analizuoja techninius poreikius ir kitus klausimus (pvz.: konsultacijas su IT mokytojais).
3. Mokiniai pakartoja gramatinę medžiagą (veikiamosios ir neveikiamosios rūšies), sakinių struktūrą, pranešimo struktūrą.
4. Mokiniai keliauja į senamiestį, pagal suplanuotą maršrutą, renka medžiagą, filmuoja ir fotografuoja susijusius objektus.
5. Grupėse baigia įrašų kūrimą, tikslina ir taiso klaidas, pasitikrina, ar teisingai naudoja tinkamas gramatines formas komunikaciniam tikslui pasiekti.
6. Pristato įrašus ar tinklalaides klasėje, atsako į klausimus, parašo trumpą refleksiją.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Skaitmeninė