kas-musa-kruma-1-dalis_57_01689594736-b8444cdcc32561cd0994fbff63cfbd5d.jpg

Kas muša krūmą? 1 dalis

Maksimalus dalyvių skaičius: 18
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
  • Anglų k.
  • 7 klasei
    8 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kaip žodžiai vartojami (ne)tiesiogiai?

Ši grupinė veikla Bernardinų parke siūloma kaip papildoma pamoka mokantis gyvenamosios aplinkos ir gamtos temos žodyną. Jos metu mokiniai susipažins su frazeologizmo terminu (ang. 'idiom') ir mėgins nuspėti gamtos temos frazeologizmų perkeltines reikšmes.

Pagrindinė veikla - dviejų vaizdo klipų filmavimas. Jais mokiniai raginami kūrybiškai paaiškinti tiesioginę ir perkeltinę frazeologizmo reikšmę.

Veiklą galima organizuoti ir kitoje žalioje miesto erdvėje.

Nuotrauka: Depositphotos

Pamokos tikslas

Susipažinti su septyniais gamtos temos frazeologizmais.

Pamokos planas

1. Įvadas: frazeologizmo sąvokos paaiškinimas ir pavyzdys (5 min);
2. Susiskirstymas grupėmis po 3: mokiniams padalinamos popierinės juostelės; jų pagalba suformuojamos grupės; grupės bando nuspėti, paaiškinti joms priskirto frazeologizmo perkeltinę reikšmę (9 min);
3. Kūrybinės užduoties pristatymas: mokytoja/s paaiškina, kad grupelių užduotis - sukurti du audiovizualinius tekstus; vienas perteikia tiesioginę, kitas - perkeltinę žodžių junginio reikšmę (6 min);
4. Kūrybinė užduotis: grupelės kuria vaizdo klipus frazeologizmų tiesioginei ir perkeltinei prasmei perteikti (20 min);
5. Apibendrinimas: įvardijama pamokos metu atliktos užduotys; pagal poreikį pateikiamas namų darbų užduoties atlikimo terminas (5 min).

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Frazelogizmai; perkeltinės reikšmės žodžių junginiai. Gyvenamoji aplinka; gamta.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Visos pamokos
Kaip naudotis?