Kas muša krūmą? 2 dalis
Maksimalus dalyvių skaičius: 18
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
Kaip žodžiai vartojami (ne)tiesiogiai?
Antroje gamtos temos frazeologizmų pamokoje organizuojama vaizdo klipų peržiūra kino ir medijų erdvėje PLANETA ar kitoje peržiūrai reikalingą įrangą turinčioje vietoje (ERDVĘ galima pasirinkti ir rezervuoti per šią platformą). Peržiūros metu mokiniai atlieka klausymo užduotis, kurios leidžia atpažinti temos frazeologizmus. Veikloms baigti pateikiama frazeologizmų prasmės aiškinimo užduotis.Nuotrauka: www.neakivaizdinisvilnius.lt
Pamokos tikslas
Atpažinti ir aiškinti gamtos temos frazeologizmus (idioms).Pamokos planas
1. Pakartojimas: mokytoja/s ir mokiniai suaktyvina atmintį pažingsniui prisimenant vaizdo klipų filmavimo veiklas; atsakoma į klausimus, kas yra frazeologizmas (idiom); ką reiškia perkeltinė prasmė (figuratively); (5 min).2. Vaizdo klipų peržiūra: parinktoje erdvėje mokytoja/s vykdo vaizdo klipų peržiūrą, pateikdamas juos tokia tvarka, kokia numatyta klausymo užduotyje, kurią peržiūros metu atlieka mokiniai; paliekama laiko pagarbaus (respectful) ir pagalbaus (helpful) grįžtamojo ryšio apie sukurtus vaizdo klipus teikimui (30 min);
3. Rašto užduoties patikrinimas: mokiniai dirbdami porose pasidalina išgirstais frazeologizmais ir nuspėjamomis jų reikšmėmis (3-5 min);
4. Apibendrinimas: frazeologizmai ir jų reikšmės užtvirtinami atliekant paskutiniąją suvedimo (matching) užduotį; mokytoja/s mokinių prašo pasidalinti, kurias perkeltines reikšmes mokiniai nuspėjo teisingai žiūrėdami vaizdo klipus (5-7 min).
Kompetencijos
Kultūrinė
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Frazelogizmai; perkeltinės reikšmės žodžių junginiai. Gyvenamoji aplinka; gamta.Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Kino ir medijų erdvė PLANETA
Atsiliepimai
Irena Usavičienė
Mokiniams labai patiko, atskleidė savo kūrybinį potencialą, netrūko emocijų, išmoko frazeologizmų.