Rotušėj, bet ne Rotušė. Kas?
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
Ar gali žodžius paversti piešiniu?
Šios kalbėjimo užduoties metu mokiniai raginami atkreipti dėmesį į Rotušės aikštėje esančius pastatus ir įtvirtinti vietos prielinksnių vartojimą. Architektūrinė įvairovė ir sėdėjimui palanki vieša erdvė leidžia mokiniams patogiai porose panaudoti gebėjimus kalbėti ir klausytis sakytinio teksto pirmąja užsienio kalba.Pamoka gali būti jungiama su istorijos, dailės ar menotyros pamokomis, įtraukiant istorinius ar architektūrinius terminus.
Nuotrauka: www.govilnius.lt
Pamokos tikslas
Vaizdo mediacija sakytiniu tekstu vartojant vietos prielinksnius.Pamokos planas
1. Įvadas: prisimename vietos prielinksnius ir jų vartojimą (5 min);2. Užduoties modeliavimas: mokiniai apibūdina, o mokytoja/s piešia Rotušę (5 min):
3. Skirstymas poromis ir sėdimos vietos suradimas aikštėje (5 min):
4. Kalbėjimo užduotis: mokiniai porose atlieka kalbėjimo - klausymo užduotį; mokytoja/s teikia formuojamąjį grįžtamąjį ryšį (20 min):
5. Užduoties apibendrinimas: mokiniai lygina objektų piešinius su originalais; grupinė refleksija (10 min).
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Veiklos viešojoje erdvėje: kelionės, vietovės mieste. Gyvenamoji aplinka: gimtasis miestas. Vietos prielinksniai.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Rotušės aikštė
Panašios pamokos