rotusej-bet-ne-rotuse-kas_57_01689594998-cf8d7e2d852c4a366eb2328027ee97c8.jpg

Rotušėj, bet ne Rotušė. Kas?

Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
  • Anglų k.
  • 5 klasei
  • Lauke
  • Rotušės aikštė
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Ar gali žodžius paversti piešiniu?

Šios kalbėjimo užduoties metu mokiniai raginami atkreipti dėmesį į Rotušės aikštėje esančius pastatus ir įtvirtinti vietos prielinksnių vartojimą. Architektūrinė įvairovė ir sėdėjimui palanki vieša erdvė leidžia mokiniams patogiai porose panaudoti gebėjimus kalbėti ir klausytis sakytinio teksto pirmąja užsienio kalba.

Pamoka gali būti jungiama su istorijos, dailės ar menotyros pamokomis, įtraukiant istorinius ar architektūrinius terminus.

Nuotrauka: www.govilnius.lt

Pamokos tikslas

Vaizdo mediacija sakytiniu tekstu vartojant vietos prielinksnius.

Pamokos planas

1. Įvadas: prisimename vietos prielinksnius ir jų vartojimą (5 min);
2. Užduoties modeliavimas: mokiniai apibūdina, o mokytoja/s piešia Rotušę (5 min):
3. Skirstymas poromis ir sėdimos vietos suradimas aikštėje (5 min):
4. Kalbėjimo užduotis: mokiniai porose atlieka kalbėjimo - klausymo užduotį; mokytoja/s teikia formuojamąjį grįžtamąjį ryšį (20 min):
5. Užduoties apibendrinimas: mokiniai lygina objektų piešinius su originalais; grupinė refleksija (10 min).

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Veiklos viešojoje erdvėje: kelionės, vietovės mieste. Gyvenamoji aplinka: gimtasis miestas. Vietos prielinksniai.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Rotušės aikštė
Visos pamokos
Kaip naudotis?