sujunk-taskus-kurybinis-rasymas-lukiskiu-kalejime_57_01698313174-7ebf23625db0707fc042c7d2d91ebf67.jpg

Sujunk taškus: kūrybinis rašymas Lukiškių kalėjime

Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Rūta Gajauskaitė
  • Anglų k.
  • 7 klasei
    8 klasei
  • Lauke
  • Lukiškių skg. 6
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kaip vietos įkvepia rašyti?

Siūloma pamoka - iliustracija, kaip gali būti naudojamas atbulinio rašymo (reverse writing) metodas anglų kalbos pamokoje. Lukiškių kalėjimo pasivaikščiojimo kiemelių erdvė sužadins mokinių vaizduotę ir suteiks galimybę originaliai interpretuoti vietą kaip įkvėpimo šaltinį.

Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog mokinių prašoma pateikti juodraštį su redakciniais taisymais. Jei savo pamokoje prašote švarraščio, reikėtų tam suplanuoti papildomą laiką. Rekomenduojama žodžių limitą palikti atvirą, t.y. istorija pasakojama tol, kol papasakojama. Mokiniai raginami planuoti tekstą atsižvelgiant į laiko rėmus.

Pateikiama papildoma pamokos medžiaga (Writing Cycle plakatas ir Editor's Checklist) gali būti naudojami ir kitose kūrybinio rašymo veiklose. Laiko valdymas ir konkretūs teksto redagavimo kriterijai gali būti keičiami pagal poreikį.

Mokinių sukurtus tekstus galima įtraukti į etikos, literatūros ar istorijos pamokas.

Pamokos erdvę galite rezervuoti per šią platformą.

Pamokos tikslas

Vartoti esamuosius ir būtuosius laikus pasakojant istoriją raštu.

Pamokos planas

Pirminių idėjų generavimas (10 min.). Pagal galimybes ir mokinių grupės dinamiką į šią dalį galima įterpti ir pasidalinimo sesiją (sharing session).

Įsivaizduojamos patirties pasakojimas raštu pagal atraminius klausimus (25 min.). Mokiniai raginami dirbti individualiai, nesikoncentruoti į taisyklingą rašybą, nes klaidoms taisyti bus skirtas atskiras laikas. Nežinomus žodžius mokiniai kviečiami pasižymėti lietuvių k.

Mokinius suskirsčius poromis, jie skaito vieni kitų darbus ir teikia grįžtamąjį ryšį pagal redagavimo kriterijus (10 min). Ar atsižvelgti į komentarus ir pastabas, sprendžia teksto kūrėjas.

Teksto redagavimas (10 min.). Mokiniai taiso pastebėtas klaidas, siekia teksto rišlumo ir pastraipų susietumo; papildo žodyną, įterpia sinonimus.

Baigiamasis darbo perskaitymas ir pateikimas (5 min.).

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo

Temos ugdymo programose

Rašytinio teksto produkavimas. Rašybos, skyrybos normų laikymasis. Esamieji laikai. Būtieji laikai.

Pamokos vieta:

Naujamiesčio seniūnija, Lukiškių skg. 6
Visos pamokos
Kaip naudotis?