„The Road Not Taken” slemo stiliumi
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Ar mano slemas gali tapti pokyčiu?
Pamokos metu mokiniai, dirbdami grupėse ir remdamiesi Roberto Frosto poema „The Road not taken“, anglų kalba slemo stiliumi sukurs tekstą apie apleistą Vilniaus vietą. Mokiniai susirungs gatvės poezijos (slemo) varžybose.Mokysis analizuoti, kritiškai vertinti ir aktualizuoti pasiūlytą tekstą bei sieti jį su individualia patirtimi. Lavins kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimus. Suvoks slemo savitumą, gebės sukurti asmenine patirtimi ir kultūrinėmis žiniomis paremtą tekstą, įtaigiai jį komunikuoti ne tik žodžiais, bet ir kūno kalba.
Pamoka gali vykti pasirinktoje apleistoje Vilniaus vietoje.
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.
Iliustracija iš https://raelblumenthal.org/the-torahs-guide-to-going-off-the-derech
Pamokos tikslas
Sukurti pokytį skatinantį tekstą anglų kalba, dalyvauti gatvės poezijos (slemo) varžybose.Pamokos planas
Anglų kalbos pamokoseAnalyze the poem and discuss it with the class (you will find the poem and the guide following the links provided at the end).
Teatro pamokose
Susipažįstama su slemu ir jį kuriančių mintimis, požiūriu, filosofija. Vilniaus universiteto lietuvių filologijos ir filosofijos studentė S. Šaumanaitė, slemo turnyrų nugalėtoja, slemą apibūdina kaip moderniąją poezijos srovę, su trenksmu nešančią link vandenyno, kuris neturi nei pradžios, nei pabaigos.
Integruotos pamokos metu vyksta paruoštų darbų pristatymas, komentavimas, aptarimas, įsivertinimas ir vertinimas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė