augalu-organu-sandaros-tyrimas-lauko-laboratorijoje_57_01726945297-2782543f09f1bb803f8ada8c0e0e1bd7.JPG

Augalų tyrimas lauko laboratorijoje

4
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Virginija Spundzevičienė
  • Biologija
  • 7 klasei
    11 klasei
    12 klasei
  • Lauke
  • Erfurto g. 32
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kokie audiniai sudaro augalus?

Pamokoje mokiniai programėlės „Google Lens“ pagalba nustatys netoliese augančių augalų rūšis, savarankiškai ieškos ir atpažins vegetatyvinius augalų organus, paruoš jų mėginius, mikroskopu stebės augalus sudarančius audinius, juos fotografuos.
Bendraudami ir bendradarbiaudami išsiaiškins, kaip augalų vegetatyviniai organai yra prisitaikę atlikti funkcijas.

Naudojamos priemonės: mikroskopai (veidrodiniai arba su elementais), objektiniai stikliukai, pincetas, žirklutės, skalperis, gabalėlis kartono arba pjaustymo lentelė, adatėlė, darbo aprašas, telefonai.

Pamoka gali vykti mokyklos kieme, artimiausiame parke, miške.


Nuotrauka pamokos autorės.

Pamokos tikslas

Ištirti augalo vegetatyvinių organų sandarą.

Pamokos planas

1. Pasisveikinimas. Mokiniai paskirstomi poromis, išdalinami užduočių lapai ir darbo priemonės (5 min.)
2. Mokiniai atlieka užduotį: atpažįsta augalus, ruošia audinių mėginius, tyrinėja mikroskopu, fotografuoja (35 min.)
3. Refleksija (5 min.). Mokiniai pagal pateiktus klausimus įsivertina kaip jiems sekėsi atlikti praktinį darbą. Pasidalina įdomiausiomis stebėjimo nuotraukomis.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Citologija, augalų biologija, augalai

Pamokos vieta:

Lazdynų seniūnija, Erfurto g. 32
Visos pamokos
Kaip naudotis?