
Nariuotakojų ir stuburinių gyvūnų palyginimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 32
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Kaip gyvūnai prisitaiko išgyventi?
Pamoka praturtins dvyliktokų „Gyvūnų biologijos“ skyriaus mokymąsi. Jos metu mokiniai pasirinktoje gamtinėje vietovėje:- mokysis palyginti nariuotakojų (vėžiagyvių, voragyvių, vabzdžių, šimtakojų) ir chordinių (žuvų, varliagyvių, roplių, paukščių, žinduolių) gyvūnų tipus pagal kūno dangą, galūnes, kūno sandarą ir mus supančią įvairovę;
- išmoks atpažinti ir įvardinti konkrečias mus supančias rūšis, jų prisitaikymą išgyventi esamoje aplinkoje;
- ugdysis gebėjimą analizuoti ir žodžiu pristatyti mokslinę informaciją.
Paveikslėlis sukurtas naudojant „Chat GPT“.
Pamokos tikslas
Išnagrinėti ir palyginti nariuotakojų bei chordinių gyvūnų tipus, jų prisitaikymą gyventi artimoje aplinkoje.Pamokos planas
1. Įvadas (5 min.)Mokytojas pristato pamokos temą, tikslus ir uždavinius. Pakartoja nariuotakojų ir chordinių gyvūnų tipus. Suskirsto mokinius į grupes pagal nariuotakojų ir chordinių tipų klases. Paaiškina užduotis.
2. Darbas grupėse (35 min.)
Mokiniai aplinkoje ieško gyvūnų ar jų veiklos pėdsakų, duomenis žymi lentelėje, pasirenka vieną organizmą, parengia jo pristatymą.
3. Apibendrinimas ir refleksija (5 min.)
Mokiniai pasirenka gyvūną, esamoje aplinkoje randa ir nufotografuoja bet kokį objektą, kuris geriausiai atspindi mokymosi patirtį. Komandos draugui paaiškina savo pasirinkimą.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Bestuburiai ir stuburiniai gyvūnai. Prisitaikymas gyventi tam tikroje aplinkoje.Pamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Sapiegų parkas
Panašios pamokos