
Kuriame arti augančių augalų herbarą
Maksimalus dalyvių skaičius: 32
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Kam reikalingas herbaras?
Mokiniai susipažins su herbaro sąvoka, mokysis atsakingai rinkti augalus, juos džiovinti, identifikuoti ir pateikti.Artimoje aplinkoje mokiniai surinks po 1-3 augalus, juos atpažins, parengs eiketę ir kruopščiai sudės tarp lapų, kad augalai džiūtų.
Vėliau iš sudžiovintų augalų sukurs savo arba grupės draugų, arba klasės herbarą.
Pamokoje lavinami augalų pažinimo, informacijos dokumentavimo įgūdžiai, ugdoma atsakomybė už aplinką.
Paveikslėlis sugeneruotas naudojant „ChatGPT“.
Pamokos tikslas
Sukurti herbarą iš artimoje aplinkoje augančių augalų.Pamokos planas
1. Įžanga (5 min.)Mokytojas pristato, kas yra herbaras, parodo fizinius arba skaitmeninius herbaro pavyzdžius.
2. Teorinė dalis (5 min.)
Mokytojas pristato penkis herbaro kūrimo etapus.
3. Praktinė užduotis (20 min.)
Mokiniai renka po 1–3 augalus, užsirašo surinkto augalo informaciją, parengia augalo etiketę pagal pavyzdį, pradeda džiovinimo procesą - įdeda augalus tarp lapų.
4. Darbų pristatymas, refleksija (15 min.)
Kiekvienas mokinys pasidalina kokius augalus surinko, kaip sekėsi.
Kai augalai išdžiūsta, mokiniai gali sukurti savo, grupės draugų ar klasės surinktų augalų herbarą.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Tyrinėjant mokomasi atpažinti augalų dengiamąjį, asimiliacinį ir apytakinį audinius, augalų organus, nurodyti jų funkcijas;Pamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Sapiegų parkas
Panašios pamokos