Rūkymo / garinimo žurnalistai
Maksimalus dalyvių skaičius: 32
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Pamoką sukūrė - Ieva Petrauskaitė
Kas formuoja mūsų įpročius?
Pamokos metu moksleiviai atliks socialinį tyrimą, kurio tikslas - nustatyti, dėl kokių priežasčių žmonės pradeda / nepradeda rūkyt arba garinti, bei kokie veiksniai gali turėti įtakos šiems pasirinkimams.Mokinių grupelės valandai taps žurnalistais, mieste įvykdys apklausą, apibendrins gautus rezultatus, suformuluos išvadas ir jas pristatys bendraklasiams.
Pamokoje ugdomi mokinių gebėjimai laisvai reikšti savo mintis, jausmus, faktus ir nuomonę rūkymo / garinimo klausimu; veiksmingai organizuoti savo mokymąsi savarankiškai ir bendradarbiaujant grupėje. Tai smagus ir kūrybiškas būdas mokytis apie rūkymo / garinimo poveikį, skatinantis mokinius išeiti iš savo komforto zonos, dirbti su duomenimis, analizuoti rezultatus ir bendradarbiauti.
Šį tyrimą galima atlikti bet kokioje erdvėje, kurioje yra žmonių, prie kurių galima laisvai prieiti. Rekomenduojama pasirinkti urbanizuotą vietą su kavinėmis, parduotuvėmis, meno galerijomis ir pan.
Pamokos tikslas
Mokytis atlikti socialinį tyrimą, formuluoti išvadas, pristatyti rezultatus.Pamokos planas
1) Mokiniai suskirstomi į grupes, pristatoma pamokos tema, užduotis, tyrimo tikslas ir eiga (10 min.)2) Mokytoja pristato etiško elgesio atliekant apklausą taisykles, mokiniai apklausia ne mažiau nei 6 žmones pagal pateiktą anketą.
3) Kiekvienai grupei išdalinamos tyrimo anketos, duomenų analizės užduotis ir papildomi tušti lapai, jei prireiktų.
4) Mokiniai atlieka užduotį ir sugrįžta į sutartą vietą (40 min.)
5) Trumpa refleksija ir judesio pratimas, kaip sekėsi atlikti užduotį (5 min.)
6) Tyrimo duomenų apibendrinimas (20 min.) Mokiniai grupėse apibendrina surinktus duomenis ir pasiruošia juos trumpai pristatyti: gali sukurti trumpą informacinį plakatą /schemą, vaidinimą, interviu tarp grupės narių ir pan.
7) Mokinių rezultatų pristatymai (20 min.)
8) Grupių rezultatų palyginimas, refleksija pagal pateiktus klausimus (10 min.)
9) Mokytojas apibendrina pamoką (5 min.)
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Kvėpavimo sistema. Saugus bei sveikas asmuo ir bendruomenėPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vilniaus rotušė
Atsiliepimai
Lina Paškauskienė
Įdomi ir įtraukianti užduotis.
Ana Diadiūra
Puiki medžiaga pamokai
Tatjana Babenko
Labai ačiū už pamoką.
Mokiniai įgijo naudingos patirties bendraudami su įvairaus amžiaus nepažįstamais žmonėmis.
Rekomenduoju visiems.
Baltrus Norvaišas
Labai gerai parengta pamoka
Agnė Avižienienė
Gera pamoka 9 kl. Mokiniai dar parengė lankstinukus ,,Rūkymas - pavojingas malonumas""
Panašios pamokos