vilneles-gyvybe_57_01714382734-c0669321bd3942c1dc9ca8f41c5f99f5.JPG

Vilnelės gyvybė

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Miglė Skinkytė
  • Biologija,
    Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
    5 klasei
  • Lauke
  • Kaukysos g. 18
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ar užterštas Vilnelės vanduo?

Pamokos metu vaikai sužinos apie švaraus vandens būtinumą, pagrindinius teršėjus, mokysis nustatyti vandens užterštumą.

Mokiniai išmoks paaiškinti paprastus artimos aplinkos reiškinių dėsningumus, atpažinti ir savais žodžiais nusakyti priežasties ir pasekmės ryšius. Supras tyrimų svarbą pažįstant pasaulį, sužinos tyrimo atlikimo etapus.

Patys atliks paprastą vandens fosfatų tyrimą, tikslingai stebės vykstančius procesus, pokyčius, analizuos rezultatus.

Šią veiklą taip pat galima integruoti pamokoje apie vandens apytakos ratą.


Nuotrauka iš Walkable Vilnius.

Pamokos tikslas

Išmokti ištirti vandens būklę, įgyti žinių apie vandens taršą.

Pamokos planas

Įvadinė dalis
Mokiniai ir mokytojas susėda prie upės ir diskutuoja, kad vanduo yra gyvybės šaltinis, tačiau gali būti ir žalingas.

Pagrindinė dalis
Diskusija. Vandens tarša - kodėl nyksta augalai ir gyvūnai? Mokiniai pildo minčių žemėlapį "Kaip galime apsaugoti upes?"

Tyrimas. Fosfatų nustatymas vandenyje naudojant spalvinius indikatorius (popieriaus juosteles ir reagentus). Mokiniai rezultatus žymi darbo lapuose, lygina su normomis ir suformuluoja išvadas.

Baigiamoji dalis. Mokiniai pristato tyrimo išvadas, diskutuoja kaip patys galėtų prisidėti prie vandens taršos mažinimo. Įžvalgas fiksuoja darbalapiuose.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Apie medžiagas.

Pamokos vieta:

Rasų seniūnija, Kaukysos g. 18
Visos pamokos
Kaip naudotis?