Laukite tęsinio
Maksimalus dalyvių skaičius: 21
Pamoką sukūrė - Justina Vilutytė
Pamoką sukūrė - Justina Vilutytė
Ar esame pastabūs, ar matome vienodai?
Pamoka vyksta bet kurioje meno galerijoje.Mokiniai aktyviai stebi galerijos eksponatus, fiksuoja, grupėse dalinasi mintimis. Ieško atsakymų, kas kaip supranta ir ką mato paveiksluose, ar visi interpretuoja vienodai. Galvoja, kas galėtų atsitikti, jei užfiksuota akimirka tęstųsi.
Pamokoje lavinamas mokinių pastabumas, kūrybiškumas, komandinio darbo įgūdžiai.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/axCKW.
Pamokos tikslas
Ugdyti aktyvų stebėjimą, klausymąsi, kūrybiškumą.Pamokos planas
1. Nuvykus į galeriją, aptariamos tinkamo elgesio taisyklės.2. Mokiniai kūrybingai suskirstomi į grupes po 3 arba 4.
3. Išdalijami darbo lapai, paaiškinama struktūra, nurodomas laikas užduočiai atlikti (1 val. 30 min.).
4. Atliekama užduotis. Laiko kontrolei naudojamas laikmatis telefone.
5. Po užduoties mokiniai dalijasi įspūdžiais.
6. Mokiniai kuria ir užrašo pasakojimą, juo pasidalina su grupelės nariais.
7. Užpildoma refleksija, vyksta bendras pamokos aptarimas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Temos ugdymo programose
Pasakojimo kūrimas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Užupio g. 24, Vilnius, LT- 01203
Atsiliepimai
Rūta Norvilienė
Mokiniai stebėjo Š. Saukos skulptūras stovinčias Viršuliškių miško parke. Užduotis labai įtraukianti trečiokus: skatinanti atidžiai apžiūrėti meno kūrinį, atkreipti dėmesį į detales, jas palyginti su draugu. Mokiniai noriai kūrė istorijas - kas galėjo vykti po to, jei užfiksuota akimirka tęstųsi. Jomis dalinosi su klasės draugais, aptarinėjo, diskutavo. Ačiū už pamokos idėją.
Panašios pamokos