Profesionalų kuriamas miestas
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Kas kuria miestą?
Mokiniai, tyrinėdami Vilniaus miestą, atranda juos dominančias profesijas, įsivaizduoja save ir klasės draugus kaip miesto kūrėjus, taip geriau pažindami savo gebėjimus, talentus ir dominančias sritis.Moksleiviai grupėmis atlieka tyrimą, kurio metu fiksuoja pastebėtas profesijas, priklausančias paskirtai kategorijai, o grupių įžvalgos apibendrinamos bendroje diskusijoje. Taip mokiniai sužino apie skirtingas profesijas ir jų reikšmę miestui.
Svarbus diskusijos akcentas - profesijų susietumas. Mokiniai pamokos metu plėtoja holistišką požiūrį į profesijas, kuriančias miestą, ir supranta, kas sieja, pavyzdžiui, dviračių takų ir šaligatvių projektuojo, sporto varžybų organizatoriaus ir traumatologo ligoninėje darbą.
Susipažinę su profesijų įvairove ir jų reikšme miestui, mokiniai kviečiami reflektuoti ir įgytas žinias susieti su savęs pažinimu. Mokiniai dalinasi, kokiame vaidmenyje - profesijoje įsivaizduoja save, kaip Vilniaus miesto kūrėjus.
Iliustracija sugeneruota dirbtinio intelekto, naudojantis DeepAI programa.
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su profesijų įvairove ir jų vaidmeniu miestui.Pamokos planas
1. Įžanga, suskirstymas grupėmis (20 min).3. Užduoties atlikimas - tyrinėjimas mieste (40 min).
3. Rezultatų pristatymas ir diskusija (30 min).
4. Apibendrinanti diskusija apie pastebėtas profesijas bei jų tarpusavio sąsajas (45 min).
5. Grupinė ir asmeninė refleksija grupėse (30 min).
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Gyvenimo įgūdžiai: A2. Stebi, tiria, atpažįsta, įvardija ir plėtoja asmeninius pomėgius, savybes, talentus, įgūdžius, gebėjimus.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 11
Panašios pamokos