ikvepiantys-musu-istorijos-herojai_57_01730398963-04dd50ad4dcba94ffe7479f734f0d42e.jpg

Įkvepiantys mūsų istorijos herojai

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
  • Etika,
    Istorija,
    Gyvenimo įgūdžiai
  • 7 klasei
    8 klasei
    9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Aušros Vartų g. 14
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 3 val.

Ko galėtume pasimokyti iš Lietuvos istorijos herojų?

Šioje pamokoje mokiniai žaidimo principu, ieškodami atminimo paminklų pagal pateiktas užuominas, tyrinės Lietuvai reikšmingas asmenybes, gilindamiesi į jų asmenines savybes, vertybes ir aktualumą šiandien.

Pasitelkdami grupinį darbą ir diskusijas, jie ne tik atpažins istorinių herojų nuopelnus Vilniui ir visai Lietuvai, bet ir kels klausimus, kokiomis savybėmis turėtų pasižymėti šių dienų asmenybės, apie kurias ateityje rašys lietuviškuose istorijos vadovėliuose.

Mokiniai apsvarstys savo pačių unikalumą konstruodami savo identitetą, įkvėptą Lietuvos istorijos herojų.


Paveikslėlio šaltinis: Pexels.

Pamokos tikslas

Skatinti unikalų savo asmenybės suvokimą per Lietuvai reikšmingų asmenybių pažinimą.

Pamokos planas

1. Įžanga – įvedimas į temą keliant atvirus klausimus (10 min.)
2. Užduotis grupėse – istorijos herojų paieška pagal užuominas (2 val.)
3. Grupinių darbų apibendrinimas ir finalizavimas (20 min.)
4. Žvilgsnis į ateitį (15 min.)
5. Refleksija (15 min.)

Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Pilietiškumo

Temos ugdymo programose

Etika. A1.1. Kelia klausimus apie savo asmenybės išskirtinumą (unikalumą) ir panašumą į kitus. Pateikia pavyzdį apie asmens unikalumo svarbą, gali pateikti bent vieną pavyzdį iš literatūros ar kino. Gyvenimo įgūdžiai. B3. Tyrinėja, atpažįsta ir įvardija kitų žmonių pomėgius, savybes, talentus, gebėjimus ir kitus ypatumus. Istorija. A3. Asmenybių vaidmuo istorijoje.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Aušros Vartų g. 14
Visos pamokos
Kaip naudotis?