koks-mano-santykis-su-aplinka_57_01693631749-0385066f78de8a12d9e1a5503e9ab378.jpg

Mano santykis su aplinka

4.8
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Justas Dalinkevicius
  • Etika,
    Pradinis ugdymas
  • 1 klasei
    2 klasei
    3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Tuskulėnų rimties parkas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • iki 45 min

Kaip atskirti gamtos reiškinius ir objektus?

Pamoka skirta diskusijai apie žmogaus santykį su gamta, aplinkosauga. Pamokos tikslas yra tyrinėti aplink esančią aplinką, mokantis atskirti gamtos reiškinius, objektus, žmogaus sukurtus daiktus, ir tuo pačiu pabandyti pažvelgti į viską kaip visumą.

Pamokos plane yra pateikti rekomendaciniai klausimai, tačiau juos galima adaptuoti pagal tam tikras politines, socialines ar aplinkosaugines realijas.

Pamokos tikslas

Kelti klausimus ir ieškoti atsakymų apie žmogaus ir gamtos santykį, tyrinėti aplink esančią gamtą.

Pamokos planas

1. Mokytojas su mokiniais keliauja iki artimiausio parko. Atvykus į vietą, paskirsto mokinius grupelėmis ir išdalina užduočių lapus.
2. Mokinių grupės eina užduotyje nurodytu maršrutu ir atlieka u=duot5 (15-20 min.)
3. Diskusija atsakant į mokytojo keliamus klausimus, kurie pateikti pamokos plane. Po diskusijos mokytojas išryškina svarbiausius mokinių pastebėjimus, apibendrina gautas išvadas.
4. Refleksija, įsivertinimas.


Kompetencijos

Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė

Temos ugdymo programose

Atnaujinta pr.: 32.4.1. Mano santykis su augmenija. Kaip suprantu augmenijos vertę klimato kaitos kontekste, kai aikščių, takelių asfaltavimas tampa siekiamybe? Kodėl žmonės piktinasi brandžių medžių beatodairišku kirtimu? Gal medžiams ne vieta mieste?

Pamokos vieta:

Žirmūnų seniūnija, Tuskulėnų rimties parkas
Visos pamokos
Kaip naudotis?