laimes-formule_57_01730285620-f5bfc0f7674a532e147ef9465f98a65a.jpg

Laimės formulė

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Ina Kovaliova
  • Etika,
    Matematika,
    Informatika
  • 7 klasei
    8 klasei
    9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Darželio g. 2/15
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 2:15 val.

Ar įmanoma apskaičiuoti laimę?

Integruota pamoka apjungia matematiką, informatiką, etiką ir socialinius mokslus. Jos metu vyresnių klasių mokiniai įvairiapusiškai tyrinės laimės sąvoką.

Mokiniai susipažins su teorija, rinks duomenis apie laimę iš praeivių, atliks statistinę analizę, kurs savo laimės formules, vizualizuos laimės kreivę.

Pamoka skatina kritiškai mąstyti, ugdo kūrybiškumą ir skaitmeninį raštingumą, suteikia galimybę pritaikyti matematines ir informatikos žinias realiose situacijose. Atlikdami užduotis, mokiniai patirs mokymosi džiaugsmą ir įgis vertingų įgūdžių, reikalingų XXI amžiuje.

Pamoka sukurta 9 klasės mokiniams, tačiau gali būti pritaikoma 7-10 klasėms.


Iliustraciją sugeneravo ir redagavo pamokos autorė naudodama GDI Leonardo.ai

Pamokos tikslas

Ugdyti mokinių gebėjimą rinkti, analizuoti ir interpretuoti duomenis.

Pamokos planas

1. Sudominimo ir teorinė dalis - 45 min.
Laimės indeksas, jo apskaičiavimas. Teorinė informacija apie funkcijas, statistinę analizę. Interviu klausimynų sudarymas.

2. Veikla lauke - 30 min.
Mokiniai vykdo praeivių apklausą laimės tematika, apklausia 3-5 žmones.

3. Apibendrinimas, refleksija, kūrybinė dalis - 45 min.
Mokiniai analizuoja surinktus duomenis, išveda savo laimės formulę, suprogramuoja laimės indekso apskaičiavimą, sukuria plakatą surinktos informacijos apie laimę pagrindu.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Duomenų rinkimas ir analizė, funkcijos ir jų grafikai, programavimo pagrindai, laimės samprata ir jos įvairovė

Pamokos vieta:

Naujosios Vilnios seniūnija, Darželio g. 2/15
Visos pamokos
Kaip naudotis?