Miesto tapatybė skirtinguose Vilniaus mikrorajonuose
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Kokį miesto personažą kuria skirtingi Vilniaus mikrorajonai?
Pamokos metu mokinių grupės išsirinks Vilniaus miesto mikrorajoną ir leisis jį tyrinėti pagal „Neakivaizdinio Vilniaus“ pateiktą to mikrorajono maršrutą. Mokiniai fotografuos ir nufilmuos įdomius objektus, autentiškas, bendruomenės telkimosi vietas. Šią medžiagą vėliau panaudos kurdami plakatą „Vilnius yra personažas“.Pamokos metu mokiniai lavins pilietiškumo ir kultūrinę kompetencijas. Mokysis vertinti kultūrinius reiškinius kaip neišsenkamą prasmių šaltinį, reikšmingai praplečiantį jų pasaulio ir asmens tapatumo ribas. Lavins suvokimą apie socialinio gyvenimo įvairovę, tapatumo ir kitybės dinamiką.
Pamokos metu naudojama medžiaga iš https://neakivaizdinisvilnius.lt/ bei „Vilniaus rajonų studijos“ informacija.
Iliustracija pamokos autoriaus.
Pamokos tikslas
Lavinti pilietiškumo ir kultūrinę kompetenciją, tyrinėjant Vilniaus miesto mikrorajonus.Pamokos planas
ĮŽANGA. Minčių lietus. Jei Vilniaus mikrorajonai taptų personažais, kokie jie būtų? Pamokos pristatymas: tikslas, uždaviniai, eiga ir priemonės.PAGRINDINĖ VEIKLA. Išstudijuojamas „Neakivaizdinio Vilniaus“ internetinis puslapis, atsisiunčiama programėlė.
Mokiniai leidžiasi tyrinėti pasirinktus Vilniaus mikrorajonus. Fotografuoja ir filmuoja įdomius objektus, autentiškas bei bendruomenės telkimosi vietas.
Plakatų „Vilnius yra personažas“ kūrimas.
Mokiniai pristato sukurtus personažus / plakatus.
Mokytojas su mokiniais aptaria sukurtus plakatus.
PABAIGA. Mokiniai užpildo refleksijos lapus, juos aptaria.
Kompetencijos
Kultūrinė
Pilietiškumo