pagarba-ekosistemai_57_01734363973-ea501484c9dc57f6c7ea0319f01232ed.png

Pagarba ekosistemai

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
  • Etika,
    Informatika,
    Gamta,
    Klimatas / tvarumas
  • 5 klasei
  • Lauke
  • Ribiškių tak. 26
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kas svarbu norint išsaugoti bioįvairovę?

Jungtinė gamtos mokslų, etikos ir informatikos pamoka. Prieš veiklą lauke, mokiniai komandomis klasėje analizuoja informacinius šaltinius ir nagrinėja augalų įvairovės svarbą visai ekosistemai.

Praktinė tiriamoji pamokos dalis vyksta augaline įvairove išsiskiriančiame Ribiškių pažintiniame take. Mokiniai išmaniosios programėlės pagalba atpažįsta augalus, fiksuoja juos nuotraukose, o atpažintas savybes žymi tyrėjo žurnale.

Grįžę į mokyklą, mokiniai kuria bendrą skaitmeninį produktą – gamtos pažinimo dienoraštį, apjungiantį visų mokinių atradimus.

Ši pamoka gali būti pamokų ciklo dalis arba pravedama kaip savarankiška tyrinėjimo veikla.


Nuotraukos šaltinis „Canva“.

Pamokos tikslas

Ugdyti atsakomybę už aplinkos saugojimą.

Pamokos planas

Tiriamosios veiklos planas:

I dalis (35 min.) - augalų tyrinėjimas ir fiksavimas fotografuojant ir pildant tyrėjo(s) žurnalą.
II dalis (10 min.) - refleksija užduočių lapuose.

Kompetencijos

Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Gamtos mokslai: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai naudojant išteklius; Biologija: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai vartojant išteklius. Etika: D1. Aš ir augmenija. D2. Aš ir gyvūnija. D3. Aš ir ekologija. Informatika: A1. Naudoja skaitmeninį turinį mokymuisi, atpažįsta ir vartoja tinkamas sąvokas. A2. Kuria skaitmeninį turinį, naudoja įvairias priemones.

Pamokos vieta:

Rasų seniūnija, Ribiškių tak. 26
Visos pamokos
Kaip naudotis?