Pagarba ekosistemai
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Kas svarbu norint išsaugoti bioįvairovę?
Jungtinė gamtos mokslų, etikos ir informatikos pamoka. Prieš veiklą lauke, mokiniai komandomis klasėje analizuoja informacinius šaltinius ir nagrinėja augalų įvairovės svarbą visai ekosistemai.Praktinė tiriamoji pamokos dalis vyksta augaline įvairove išsiskiriančiame Ribiškių pažintiniame take. Mokiniai išmaniosios programėlės pagalba atpažįsta augalus, fiksuoja juos nuotraukose, o atpažintas savybes žymi tyrėjo žurnale.
Grįžę į mokyklą, mokiniai kuria bendrą skaitmeninį produktą – gamtos pažinimo dienoraštį, apjungiantį visų mokinių atradimus.
Ši pamoka gali būti pamokų ciklo dalis arba pravedama kaip savarankiška tyrinėjimo veikla.
Nuotraukos šaltinis „Canva“.
Pamokos tikslas
Ugdyti atsakomybę už aplinkos saugojimą.Pamokos planas
Tiriamosios veiklos planas:I dalis (35 min.) - augalų tyrinėjimas ir fiksavimas fotografuojant ir pildant tyrėjo(s) žurnalą.
II dalis (10 min.) - refleksija užduočių lapuose.
Kompetencijos
Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Gamtos mokslai: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai naudojant išteklius; Biologija: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai vartojant išteklius. Etika: D1. Aš ir augmenija. D2. Aš ir gyvūnija. D3. Aš ir ekologija. Informatika: A1. Naudoja skaitmeninį turinį mokymuisi, atpažįsta ir vartoja tinkamas sąvokas. A2. Kuria skaitmeninį turinį, naudoja įvairias priemones.Pamokos vieta:
Rasų seniūnija, Ribiškių tak. 26
Panašios pamokos