pagrindiniu-emociju-atpazinimas_57_01700060919-7b47615c4059f0659d8b6c9007970f39.jpg

Emocijų atpažinimas skirtingose miesto vietose

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Margarita Čekanauskaitė
  • Etika,
    Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Taikos g. 97
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 2:15 val.

Ar miesto vieta veikia mūsų emocijas?

Pamokos metu mokiniai susipažins su šešiomis pagrindinėmis emocijomis (laimė, liūdesys, baimė, pasibjaurėjimas, pyktis, nuostaba). Atliks praeivių stebėjimą skirtingose miesto vietose (autobuso stotelėje, parke, turguje, pėsčiųjų perėjoje, parduotuvėje, sporto aikštyne ir kt.), bandydami nustatyti emocijas iš praeivių neverbalinės kalbos.

Pamokoje ugdys emocinę, pažinimo, komunikavimo kompetencijas.

Pabaigoje reflektuos, dalinsis įspūdžiais, apibendrins gautus rezultatus. Remdamiesi stebėjimu, atsakys į klausimą, ar miesto vieta veikia mūsų emocijas.

Pamokos tikslas

Atpažinti vyraujančias emocijas skirtingose miesto vietose.

Pamokos planas

1. Įvadinė dalis (30-45 min.). Mokiniai supažindinami su 6 pagrindinėmis emocijos (laimė, liūdesys, baimė, pasibjaurėjimas, pyktis, nuostaba), aptariama kaip jos pasireiškia. Galima gilesnė analizė – hipotetiškai iškelti šių emocijų pasireiškimo priežastis.

Iškeliama antra hipotezė: emocijos priklauso nuo miesto vietos, kurioje yra žmogus. Ją mokiniai patvirtins arba paneigs veiklos lauke metu.

Rengiantis veiklai lauke ir gilesnei emocijų analizei, mokiniams siūloma suvaidinti pateiktas situacijas, išryškinant joms priskirtas emocijas. Mokiniai paskirstomi į grupes, viena grupė vaidina, o kiti bando atpažinti suvaidintas emocijas iš neverbalinės kalbos (veido išraiškų, kūno kalbos).

2. Emocijų stebėjimas skirtingose miesto vietose (30-45 min).
Mokiniai suskirstomi grupėmis arba poromis ir keliauja į įvairias miesto vietas (autobusų stotelę, parką, turgų, pėsčiųjų perėją, parduotuvę, sporto aikštyną ir t.t.). Stebi praeivius, stengiasi atpažinti jų emocijas. Pastebėjimus žymi užduoties lape.

3. Aptarimas (15 min.). Mokiniai dalijasi įspūdžiais, apibendrina gautus rezultatus. Remdamiesi stebėjimu, atsako į klausimą, ar miesto vieta veikia mūsų emocijas.

Kompetencijos

Komunikavimo
Socialinė

Temos ugdymo programose

Saviugda ir savisauga - pažįstu jausmus.

Pamokos vieta:

Justiniškių seniūnija, Taikos g. 97
Visos pamokos
Kaip naudotis?