Pažindamas Vilnių, pažįstu save
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Ką sužinosiu apie save išėjus iš komforto zonos?
Pamoka skirta mokinių savistabos, jausmų atpažinimo, tarpusavio pasitikėjimo, bendradarbiavimo ugdymui. Mokiniai leisis į nepaprastą kelionę po Vilnių, kurį pažins netradiciškai - per lytėjimą ir garsą, užrištomis akimis. Tokia patirtis ugdo ir empatiją neregiams.Mokiniai suskirstomi poromis, vienam užrišamos akys ir paduodama lazdelė (gali būti paprasta arba baltoji neregių lazdelė). Kitas mokinys yra „vedlys“ - jis lydi draugą per šią patyriminę kelionę, skaito objektų aprašymus ir užduotis, jei reikia padeda jas atlikti. Mokinys su užrištomis akimis atlieka užduotis susitelkdamas į savo pojūčius, stengiasi juos įsiminti refleksijai. Maršruto viduryje pora keičiasi vaidmenimis.
Pamokos pabaigoje mokiniai reflektuoja ir apibendrina savo patirtis.
Pamoka prasideda viešojo transporto stotelėje „Karaliaus Mindaugo tiltas“, Katedros pusėje.
Pamokos turinys paruoštas naudojant „Neakivaizdinio Vilniaus“ maršrutą „Paliesti ir išgirsti Vilnių".
Pamokos tikslas
Pažinti save ir kitus per įvairių patirčių refleksiją.Pamokos planas
1. Minčių lietus. Kas yra refleksija? Kas yra komforto zona? Kaip galima patirti miestą užrištomis akimis?2. Pasirengimas. Mokiniai suskirstomi poromis, instruktuojami apie būsimą veiklą, išdalinamos priemonės.
3. Pagrindinė veikla. Kelionė pagal sudarytą planą, objektų „atradimas“ per lytėjimą ir klausą, užduočių atlikimas.
4. Savirefleksija. Pildomi užduočių lapai.
5. Pabaiga. Pasidalijimas patirtimis, mokinių darbo įvertinimas.
Kompetencijos
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Pažįsta savo jausmus. Kaip savistaba padeda man kasdienybėje?Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Arsenalo g. 1, Vilnius
Atsiliepimai
Natalija Šumskaja
Ačiū už sukurtą pamoką. Pritaikiau mokyklos aplinkoje ir savo dėstomam dalykui. Įdomi ir patyriminė gavosi pamoka. Mokiniams patiko naujos patirtys ir sukeltos emocijos.