
Aktyvios veiklos Bernardinų sode
Maksimalus dalyvių skaičius: 32
Pamoką sukūrė - Kristina Banienė
Pamoką sukūrė - Kristina Banienė
Kam reikalingos miesto aktyviosios zonos?
Pamoka skirta savarankiškam orientavimuisi nepažįstamoje aplinkoje ir vietovėje, nustatant savo geografinę padėtį.Mokiniai analizuoja infrastruktūros ypatumus, pagal įsivertinimo duomenis individualiai modeliuoja optimalų fizinio aktyvumo ir poilsio režimą. Naudodamiesi GIS ir GPS technologijomis, kartografiniais šaltiniais, mokiniai ugdo praktinio ir kūrybinio darbo gebėjimus, mokosi kūrybiškai realizuoti ir tikslingai pasirinkti optimalias fizinio aktyvumo formas įvairiuose kontekstuose ir aplinkose.
Pamokos pabaigoje mokiniai reflektuoja ir įsivertina savo fizinio aktyvumo bei poilsio balansą.
Nuotrauka iš asmeninio archyvo.
Pamokos tikslas
Skatinti mokinių fizinį aktyvumą, susipažinti su aktyvios veiklos infrastruktūros panaudojimo galimybėmis.Pamokos planas
1. Mokytojas paaiškina pamokos tikslą ir užduotis.2. Mokiniai atlieka užduotis: pagal gautą žemėlapį orientuojasi aplinkoje, tikslingai pasirenka optimalias fizinio aktyvumo formas.
3. Veiklų aptarimas, refleksija.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Miesto funkcijos ir tyrimasPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Panašios pamokos