inercija-ir-saugus-eismas_57_01727454310-1934a1f390cbe99090b30a52d284af86.jpeg

Inercija ir saugus eismas

Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Fizinis ugdymas,
    Pradinis ugdymas
  • 4 klasei
  • Lauke
  • Šeimyniškių 21 B
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kodėl judantys kūnai negali staigiai sustoti?

Inercija - keistas žodis, nors su pačiu inercijos reiškiniu susiduriame kasdien.

Pamokos metu mokiniai atliks praktines užduotis, kurios padės suprasti kūnų judėjimo dėsnius bei kaip šie dėsniai veikia saugaus eismo kontekste. Vaikai iškels tris hipotezes apie kūnų judėjimą ir, atlikdami praktines užduotis, jas paneigs arba patvirtins. Moksleiviai šoks į tolį, bėgdami bandys iš karto sustoti, stebės metamo kamuolio trajektoriją. Visais atvejais tyrinės inercijos vaidmenį kūnų judėjime.

Įgytas praktines žinias mokiniai pritaikys saugaus elgesio taisyklėms, kurias papildys savo įžvalgomis.

Reikalingos priemonės: užduočių lapas „Inercija ir saugus eismas“ (medžiagos priedas Nr.1), rašiklis, kamuolys, metras, švilpukas.


Nuotrauka iš https://skateboardforkids.com

Pamokos tikslas

Paaiškinti, kaip inercijos dėsnis susijęs su saugaus eismo taisyklėmis.

Pamokos planas

1. Pradžioje mokytojas klausia, kas yra saugus eismas ir kodėl jis svarbus. Pasiteirauja, ar girdėta inercijos sąvoka.
2. Mokytojas perskaito darbalapyje pateiktas sąvokos, atsako į vaikų klausimus. Pristato pamokos užduotį.
3. Iškeliamos trys hipotezės.
4. Atliekamos praktinės užduotys, kurios iliustruoja, kad kūnai negali staigiai pakeisti savo judėjimo greičio.
5. Mokiniai kartu su mokytoju padaro išvadas, apibendrina pamoką, kuria savo rekomendacijas, kurios padėtų išvengti nelaimių kelyje.
6. Refleksija: ką naujo sužinojo, kas labiausiai įsiminė.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo
Socialinė

Temos ugdymo programose

29.3.1 Jėgos, inercija

Pamokos vieta:

Žirmūnų seniūnija, Šeimyniškių 21 B
Visos pamokos
Kaip naudotis?