sportiskumo-issukiai-ir-it_57_01728025235-5af2c00cdc376a7762092ed26aea21d0.jpg

Sportiškumo iššūkiai ir IT

Maksimalus dalyvių skaičius: 150
Pamoką sukūrė - Ina Kovaliova
  • Fizinis ugdymas,
    Informatika
  • 9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Darželio g. 2/15
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kaip sportas ir IT padeda pasiekti daugiau?

Pamokoje integruojamas fizinis aktyvumas ir skaitmeninių kompetencijų lavinimas: viena mokinių grupė - sportininkai - aktyviai sportuos, kita grupė - teisėjai - stebės ir vertins veiklas, naudodama pačių sukurtą skaitmeninį vertinimo įrankį.

Sportininkai stotelėse („Krepšinis“, „Futbolas“ ir t.t.) atliks paskirtas užduotis. Teisėjai fiksuos komandų rezultatus, kuriuos suves į iš anksto pačių sukurtą skaičiuoklę (rekomendacija ir vertinimo kriterijai pateikti medžiagoje). Pamokos pabaigoje visi kartu atliks bendrą pratimą ir aptars skaičiuoklėje vizualizuotus rezultatus.

Kitoje pamokoje sportininkų ir teisėjų komandos gali apsikeisti vaidmenimis.

Pamoka skatina mokinių fizinį aktyvumą ir įvairių sporto šakų išbandymą, ugdo komunikavimo kompetenciją, įtvirtina skaičiuoklių kūrimo ir duomenų valdymo įgūdžius.

Naudojamos priemonės: krepšinio, tinklinio, futbolo kamuoliai, kukurūzinio žaidimo kamuoliukas, disko golfo įranga, virvė, teisėjavimo lapai (pateikti medžiagoje), lapas kiekvienai komandai, nurodantis starto stotelę (pateikti medžiagoje, planšetinis kompiuteris su interneto prieiga.

Pamokos tikslas

Skatinti fizinį aktyvumą, lavinti skaitmeninius darbo su duomenimis įgūdžius.

Pamokos planas

1. Įžanga (5 min.) Mokytojas trumpai pristato pamokos tikslus ir užduotis, paskirsto mokinius į komandas, paaiškina taisykles.
2. Pagrindinė dalis (50 min.) Sportininkų grupė stotelėse atlieka užduotis, teisėjai fiksuoja rezultatus.
3. Užbaigimas (15 min.) Visi susirenka prie paskutinės stotelės, atlieka virvės traukimo pratimą. Teisėjai suveda stebėjimų rezultatus į skaičiuoklę. Mokytojas pristato rezultatus ir apdovanoja geriausias komandas.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Socialinė
Skaitmeninė

Temos ugdymo programose

Sveika gyvensena; Skaitmeninės technologijos; Bendravimas ir bendradarbiavimas; Kūrybiškumas ir inovacijos

Pamokos vieta:

Naujosios Vilnios seniūnija, Darželio g. 2/15
Visos pamokos
Kaip naudotis?