Ekosistema: gamtos objektai aplink mus
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Kokie gamtos objektai mus supa ir kaip jie sąveikauja tarpusavyje?
Mokiniai pamokos gamtinėje vietovėje metu tyrinėja gamtos objektus, fiksuoja jų savybes, funkcijas, gilinasi į tarpusavio sąveikas.Moksleiviai individualiai atlieka juos supančių objektų tyrinėjimą, stebėjimus pasižymi užduočių lapuose. Augalų neskina, juos įamžina (fotografuoja, filmuoja, piešia ar kt.) ir palieka toliau būti savo natūralioje aplinkoje.
Atlikus praktinį tyrinėjimą ir užpildžius tyrėjo darbalapį, mokiniai kviečiami reflektuoti savo santykį su gamta ir žmogaus vietą ekosistemoje.
Nuotraukos šaltinis: Pexels.
Pamokos tikslas
Ugdyti gebėjimą atpažinti gamtos objektus ir reiškinius, įvardyti jų savybes ir funkcijas.Pamokos planas
Įžanga (10 min.).Gamtos objektų tyrinėjimas (25 min.). Kiekvienas mokinys užrašuose užfiksuoja atpažintą objektą, jam būdingas savybes bei funkcijas. Viso – bent 10 objektų kiekvienam mokiniui, bent 4 iš jų turi būti matomi tik atidžiau paieškojus (t.y. ne tokie akivaizdūs, kaip medis ar upė.).
Refleksija. Temos įsisavinimas ir žmogaus vietos ekosistemoje apsvarstymas (10 min.).
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Gamtos mokslai: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai naudojant išteklius; Biologija: F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai vartojant išteklius.;Etika D1. Aš ir augmenija. D2. Aš ir gyvūnija. D3. Aš ir ekologija.Pamokos vieta:
Rasų seniūnija, Ribiškių pažintinis takas
Panašios pamokos