Miško maudynės pradinukams
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Laura Mikalkėnė
Pamoką sukūrė - Laura Mikalkėnė
Ką galime patirti miške?
Pamokos metu pradinukai lėtai keliauja, stebi, jaučia ir atidžiai tyrinėja gamtą. Užduočių lapuose pasižymi rastus objektus. Fiksuoja savo nuotaiką. Dalinasi įspūdžiais, ką pastebėjo, o pamokos pabaigoje grupėmis iš gamtinių medžiagų sukuria paveikslą ar ornamentą.Pamokoje integruotas pasaulio pažinimas, fizinis ugdymas, dailė ir technologijos. Veiklos skatina mokinius sąmoningai stebėti ir tyrinėti aplinką bei savo nuotaiką, bendradarbiauti ir kurti.
Pamoka gali vykti miesto parke arba miške.
Iliustracijoje pradinukų darbas iš šios pamokos.
Pamokos tikslas
Mokytis sąmoningai stebėti miško įvairovę ir savo nuotaiką, apibendrinti.Pamokos planas
1. Pamokos pradžioje mokytoja su mokiniais aptaria saugų elgesį gamtoje. Mokytoja pristato pamokos temą ir veiklas. Trukmė - 15 min.2. Klasė keliauja į mišką ar parką. Trukmė priklauso nuo atstumo ir keliavimo būdo.
3. Individualus darbas - mokiniai stebi, tyrinėja aplinką, pildo užduočių lapą. Trukmė 45-60 min.
4. Grupinis darbas - vaikai kuria paveikslą arba ornamentą iš gamtinių medžiagų. Trukmė 30 min.
5. Refleksija. Trukmė 15 min.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Gyvoji gamtaPamokos vieta:
Lazdynų seniūnija, Bukčių miško parkas
Atsiliepimai
Ingrida Bagdonienė
Dėkinga mūsų klasė už pateiktą pamokos planą, idėją. Kai kurie mokiniai, pirmą kartą atliko darbelį, iš surinktos medžiagos sukūrė nuostabius koliažus. Nors tik bundanti gamta, tačiau sugebėjo atrasti ir užpildyti stebėjimo, tyrinėjimo lentelę. Ačiū.
RENATA ŽILĖNIENĖ
Pamoka fiziniam aktyvumui. Labai patiko.
Dalia Lukocevičienė
Puikios pamokos idėjos. Mokiniai noriai pildė užduočių lapus ir individualiai , ir su draugu. Vyko aptarimas. Parsinešę į namus pasidžiaugė kartu su tėveliais. Ačiū.
Pamoka vyko Varniukų pažintiniame take.
Nida mikšienė
Puiki idėja. Fiziškai aktyviai praleistas laikas. Mokiniams labai patiko stebėti gamtą, su draugais sukurti paveikslą/ ornamentą iš gamtinių medžiagų.