Medžiai - gyvos būtybės
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Jurga Ginevičienė
Pamoką sukūrė - Jurga Ginevičienė
Kodėl medis yra gyvybės šaltinis, žmonijos gėris?
Mokiniai, tyrinėdami parko medžius, susipažįsta su artimiausioje aplinkoje augančiais medžiais, renka duomenis, palygina grupėse gautus rezultatus, padaro išvadas bei atsako į pamokos klausimus.Pamoką sudaro dvi dalys: pažintinė veikla parke ir tiriamoji lauko klasėje. Jų metu mokiniai parke fotografuoja medžius, juos atpažįsta su programėle „Lens", pasidomi medžių amžiumi, užpildo grupelėmis užduočių lapus, aptaria įdomius faktus ir pristato savo darbą klasės draugams.
Priemonės: išmanusis telefonas (bent vienas mokinių grupelei), užduočių lapai, rašikliai.
Pradinukai ugdosi supratimą, kad žmogus yra neatsiejama gamtos dalis, taip pat pagarbą bei atsakomybę prieš gyvybę ir gamtą.
Pamoka sukurta Jomanto parke, bet gali būti pritaikyta bet kuriam Vilniaus parkui ar miškui.
„Vilnius GO“ nuotrauka iš https://shorturl.at/cpCKX.
Pamokos tikslas
Pažinti medžius, ugdytis pagarbą gamtai.Pamokos planas
1. Pasiruošimas pamokai. Mokiniai namuose suranda 3-5 įdomius faktus apie medžius, užsirašo.2. Įžanginė dalis (15 min.). Mokytojas supažindina su pamokos eiga, užduotimi, suskirsto mokinius į grupeles, išdalina užduočių lapus.
3. Tiriamoji veikla (30-35 min.). Mokiniai grupėmis eina kartu su mokytoju į parką. Ten fotografuoja medžius, juos atpažįsta, atlieka užduotis užduočių lape.
4. Diskusijos, atsakymai į klausimus. Grupių pristatymų rengimas (15-20 min.).
5. Grupių darbų pristatymas, išvados (15 min.). Mokytojas papildo grupių pristatymus, iš anksto pasiruošęs ir įdomių faktų, ir medžių gyvenimo trukmės atmintines (priedai Nr. 2 ir Nr.3).
6. Apibendrinimas, įsivertinimas pagal įsivertinimo lentelę arba „Įsivertinimo pyragą“ (10-15 min.).
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
AugalaiPamokos vieta:
Verkių seniūnija, Kalvarijų g. 292A, 08318 Vilnius
Atsiliepimai
Žana Ivanovskaja
Ačiū!
Panašios pamokos