
Miesto ritmas: viešojo transporto tyrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kaip skiriasi viešojo transporto srautai Vilniaus gatvėse?
Mokiniai skirtingose Vilniaus miesto stotelėse stebi viešojo transporto priemones (autobusus, troleibusus) ir fiksuoja pravažiuojančių transporto priemonių skaičių per nustatytą laiką.Surinktus duomenis analizuoja: sudaro lenteles, braižo diagramas.
Refleksijos metu kartu su mokytoju aptaria, kuriose vietose transporto srautas yra didesnis ir kodėl.
Nuotrauka sukurta naudojant „ChatGPT“.
Pamokos tikslas
Tyrinėti viešojo transporto intensyvumą įvairiose Vilniaus vietose, rinkti ir analizuoti duomenis, interpretuoti rezultatus.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.)Mokytojas pristato pamokos tikslą ir užduotis. Aptariamos stebėjimo taisyklės ir saugus elgesys gatvėje.
2. Stebėjimas stotelėse (30 min.)
Mokiniai pasiskirsto į grupes, stebi pravažiuojantį transportą, fiksuoja duomenis užduočių lapuose.
3. Duomenų analizė (15 min.)
Lentelių sudarymas, diagramų braižymas.
4. Refleksija ir aptarimas (10 min.)
Mokiniai kartu su mokytoju aptaria stebėjimo rezultatus. Diskutuoja, kodėl skirtingose vietose nevienodas viešojo transporto srautas.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Gamtos mokslai 5-8 klasėms: "Tyrinėjimo gebėjimų ugdymas", "Žmogaus ir aplinkos sąveika". Matematika 5-8 klasėms: "Duomenų rinkimas, sisteminimas, pateikimas ir interpretavimas"Pamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 3, Vilnius
Panašios pamokos