Miško buveinės ir jų svarba organizmams
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Vesta Samoškaitė
Pamoką sukūrė - Vesta Samoškaitė
Ar miško augalai teikia prieglobstį gyvūnams?
Pamokos metu mokiniai supažindinami su miško buveinėmis, jų svarba organizmams, nagrinėja gyvūnų ir augalų prisitaikymą prie aplinkos bei jų tarpusavio ryšius miško ardų sluoksniuose.Mokiniai miške mokosi atpažinti miško ardo sluoksnius (medžius, krūmus, žoles ir miško paklotę), stebi, kaip gyvūnai ir augalai prisitaiko prie savo aplinkos. Atlikdami praktines užduotis, vaikai tyrinėja miško augaliją, aprašo pastebėtus požymius ir kuria eilėraščius apie tai, kaip augalai ir gyvūnai gyvena savo buveinėje.
Pamoka skatina bendradarbiavimą, kūrybiškumą ir ekologinį mąstymą.
Pamoka gali būti pravesta bet kurioje miško aplinkoje.
Nuotraukos autorė Renata Kilinskaitė, šaltinis miskodraugas.lt
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su augalų ir gyvūnų gyvenimu miško buveinėse.Pamokos planas
1. Klasė eina į mišką. Mokytoja paaiškina, kas yra miško buveinė, pateikia miško buveinių pavyzdžių.2. Mokiniai stebi ir tyrinėja miško ardus (medžius, krūmus, žoles ir miško paklotę), stebėjimo lape pildo rezultatus.
3. Dirbdami grupėse, mokiniai tyrinėja parinktą miško ardo sluoksnį ir sukuria apie jį eilėraštį.
4. Veiklų pristatymai: analizuojami svarbiausi stebėjimo rezultatai ir pristatomi grupių eilėraščiai.
5. Diskusija, kodėl svarbu išsaugoti miško buveines ir kaip miško augalai teikia prieglobstį gyvūnams.
6. Refleksija atsakant į mokytojos pateiktus klausimus.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Augalų ir gyvūnų įvairovėPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vilniaus Filaretų pradinė mokykla
Panašios pamokos