Oro taršos nustatymas artimoje aplinkoje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Ar aš kvėpuoju grynu oru?
Ši pamoka suteiks mokiniams praktinės patirties atpažįstant oro taršos požymius, skatins jų atsakomybę prisidėti prie šios aplinkosaugos problemos sprendimo.Mokiniai supras, kas yra kerpė ir ką galima suprasti apie mus supantį orą sąmoningai stebint kerpes.
Mokiniams bus paaiškinta oro taršos problema, taip skatinant juos tapti aktyvesniais aplinkos apsaugos šalininkais, o galbūt ir pokyčių savo bendruomenėje iniciatoriais.
Diskutuojant apie taršos pasekmes ir galimus sprendimus, mokiniai lavins savo kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimą analizuoti sudėtingas problemas.
Pamokos metu atliekant oro taršos tyrimus, mokiniai įgis praktinės patirties ir įžvalgų apie tai, ar / kaip jie gali prisidėti prie taršos mažinimo jų artimoje aplinkoje.
Pagrindinė pamokos veikla vyksta lauke kur yra medžių.
Iliustracijos šaltinis https://shorturl.at/gIOWY
Pamokos tikslas
Nustatyti ir įvertinti aplinkos oro kokybę.Pamokos planas
1. Įvadas klasėje. Mokytoja rodo skaidres ir pasakoja vaikams apie kerpes.2. Mokytoja pristato pamokos temą ir uždavinius, išdalina užduočių lapus, parengtus pagal skaidrių medžiagą. Mokiniai užsirašo savo duomenis ir tyrimo hipotezę ir keliauja į lauką.
3. Lauke pasirenka 6 medžius, tyrinėja jų kerpes, pagal pamokoje gautą informaciją nustato užterštumo lygį. Tyrimo pabaigoje mokiniai padaro išvadą apie užterštumo lygį jų esamoje aplinkoje.
4. Refleksija. Mokiniai pasidalina mintimis apie tyrimą pagal pateiktus refleksinius klausimus.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Pilietiškumo
Temos ugdymo programose
Augalai, natūralių buveinių tarša.Pamokos vieta:
Verkių seniūnija, Vilniaus Jeruzalės progimnazija
Atsiliepimai
Laima Dešukaitė
Vedžiau su savo klase. Galvojau gal rasiu kokių nors dalykų, kurie nepasisekė, jog galėčiau rekomenduoti ir koreguoti. Bet pamokoje nekilo nei vieno nesklandumo! Po pamokos vaikai automatiškai vis prieidinėjo prie medžio norėdami rasti dar daugiau kerpių įrodančių, kad oras yra švarus :)
Marija Gaveniauskė
Tyrimą atliko su antros klasės mokiniais. Vaikams labai patiko, sužinojo kas yra kerpės, kokios jos būna ir kaip atpažinti pagal jas kokia yra tarša. Atliekant tyrimą skambėjo daug nuostabos šūksnių. Puikiai paruošta medžiaga.
edita aleksiejiene
Labai patiko ši jūsų pamoka. Antrokai kuo puikiausiai susitvarkė su užduotimi. Vaikams labai patiko tyrinėti ir ieškoti kerpių mokyklos teritorijoje. Pamoka konkreti, aiški. Ačiū!
Audra Daškevič
Ištyrėme 2 Vilniaus parkus ir atlikti tyrimai parodė, jog oro užterštumas parkuose skirtingas ( kas irgi labai įdomu ).
Ačiū, pamoka aiški, įdomi, įtraukianti.
Panašios pamokos