
Statistinis kelio ženklų tyrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Pamoką sukūrė - Rokas Bėliakas
Kokių kelio ženklų daugiausiai mano rajone?
Mokiniai tyrinėja kelio ženklus realioje miesto aplinkoje – juos fiksuoja, piešia, klasifikuoja ir analizuoja. Stebėjimų rezultatus pasižymi užduočių lapuose. Vėliau klasėje mokiniai taiko matematikos žinias: skaičiuoja modą, vidurkius, braižo stulpelines diagramas.Pamoka skatina stebėjimą, ugdo taikomosios statistikos gebėjimus ir saugaus eismo supratimą.
Reikalingos priemonės: pieštukai, liniuotė, darbo lapas, skaičiuotuvas ar kompiuteris.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/Q98Id.
Pamokos tikslas
Tirti kelio ženklus miesto aplinkoje, juos klasifikuoti ir analizuoti taikant statistinius metodus.Pamokos planas
I dalis. Tyrimas lauke (45 min.)Mokiniai vaikšto sutartu maršrutu ir darbo lape fiksuoja visus pastebėtus kelio ženklus: juos piešia, nurodo reikšmę, priskiria ženklų grupei, skaičiuoja pasikartojimus.
II dalis. Duomenų analizė ir refleksija (45 min.)
Mokiniai apskaičiuoja modą, vidurkį, klasifikuoja ženklus pagal grupes, braižo stulpelinę diagramą.
Pristato trumpas įžvalgas, ką užfiksuoti ženklai pasako apie rajono eismą.
Papildoma užduotis: paruošti pateiktį arba plakatą su tyrimo rezultatais.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Matematika Statistiniai skaičiavimai, diagramos, duomenų interpretacija. Gamtos pažinimas: žmogus visuomenėje.Pamokos vieta:
Rasų seniūnija, Gervėčių g. 4, Vilnius, 11350 Vilniaus m. sav.
Panašios pamokos