Žaidimai su gyvąja ir negyvąja gamta
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Kas yra gyva, o kas ne?
Pamokos metu mokiniai mokosi pažinti gyvąją ir negyvąją gamtą.Dalyvaudami dviejose smagiose, greičio ir reakcijos reikalaujančiose veiklose, moksleiviai susipažįsta su aplinkoje esančiais gamtos objektais. Kuria individualų kūrybinį darbelį, naudodami lino atraižą, akmenį, lapus, gėles.
Iliustracija pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Susipažinti ir įtvirtinti gyvosios ir negyvosios gamtos skirtumus.Pamokos planas
1. Mokinių sudominimas gyvosios ir negyvosios gamtos objektu.2. Pasikartojame savybes, kurios skiria gyvąją ir negyvąją gamtą.
3. Dvi judrios grupinės veiklos: paliesti 5 gyvus ir 5 negyvus; surinkti gamtos objektus pagal ištrauktas užuominas. Užduotys reikalauja greitos reakcijos, vikrumo, gyva / negyva atpažinimo ir pažinimo.
4. Individuali kūrybinė užduotis. Naudodami lino atraižą, akmenį, surinktas gėles ir lapus, mokiniai sukuria asmeninį darbelį.
5. Refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Gyvoji ir negyvoji gamtaPamokos vieta:
Verkių seniūnija, Vilniaus Jeruzalės progimnazija
Atsiliepimai
Raimonda Stoncelytė
Ačiū! Paprasta, bet įdomi ir įtraukianti pamoka. Puikiai pagyvina įpratinę pamoką :)
Panašios pamokos