Gamtinių ir visuomeninių sistemų sąryšingumas
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Kas keičia Vilniaus kraštovaizdį ir aplinką?
Mokiniai pamokos metu aiškinasi, kokie gamtiniai ir antropogeniniai veiksniai keičia Vilniaus kraštovaizdį ir aplinką.Tyrinėdami Vilniaus panoramą nuo vienos aukščiausių miesto vietų – Trijų kryžių kalno, moksleiviai analizuos pastebimus natūralius ir visuomeninius veiksnius, keičiančius miesto veidą. Savo atradimus aptars grupelėse.
Pamoka užbaigiama idėjų pasidalinimu, kaip galėtume sumažinti žmogaus veiklos poveikį Vilniaus aplinkai.
Nuotraukos šaltinis „Tripadvisor“.
Pamokos tikslas
Ugdyti suvokimą apie gamtinių ir antropogeninių veiksnių poveikį kraštovaizdžiui ir aplinkai.Pamokos planas
Įžanga – įvedimas į temą (10 min.)Kraštovaizdžio tyrinėjimas (15 min.)
Užduočių aptarimas grupelėse (10 min.)
Baigiamoji diskusija (10 min.)
Kompetencijos
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Geografija. B3. Gamtinių ir visuomeninių sistemų sąryšingumo analizė.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Trispalvės al. 12
Panašios pamokos