Garsas aplink mane
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Aldona Alkauskienė
Pamoką sukūrė - Aldona Alkauskienė
Kas skleidžia mus supančius garsus?
Mokiniai pasikartos garso ir garso šaltinio sąvokas, praktinėse patyriminėse veiklose įtvirtins teorines žinias.Mokiniai grupelėmis judės miesto erdvėse, atpažins ir įvardins įvairius garso šaltinius, grupuos juos į gamtinius ir dirbtinius. Duomenis fiksuos užduočių lapuose, juos analizuos, pateiks išvadas.
Pamokos pabaigoje mokiniai pristatys gautas išvadas, reflektuos, įsivertins.
Mokiniai pagilins dalykines fizikos ir duomenų analizės žinias, mokysis pastabumo, dėmesio koncentracijos, ugdysis komandinio darbo įgūdžius.
Iliustracija pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Praktiškai nustatyti ir grupuoti įvairius garso šaltinius.Pamokos planas
1. Pasisveikinimas. Trumpas instruktažas, užduočių ir gido įrangos išdalijimas (5-8 min.)2. Diskusija skiekiant užtvirtinti žinias apie garso šaltinį (5-8 min.)
3. Mokiniai atlieka užduotis, esant poreikiui mokytojas konsultuoja. Detalesnis aprašymas pateiktas pamokos medžiagoje (25-35 min.)
4. Refleksija (5-8 min.)
5. Mokinių įsivertinimas. Mokytojas surenka gido įrangą. Atsisveikinimas (5-8 min.)
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Fizika: C4. Atlieka tyrimą: saugiai naudodamasis priemonėmis ir medžiagomis atlieka numatytas tyrimo veiklas laikydamasis etikos reikalavimų, tikslingai stebi vykstančius procesus ir fiksuoja pokyčius, tiksliai nuskaito matavimo priemonių rodmenis. Gyvenimo įgūdžiai: D1. Saugo savo ir kitų gyvybę, sveikatą ir turtą. Geografija: A1. Orientavimasis erdvėje, vietovėje ir žemėlapyjePamokos vieta:
Pašilaičių seniūnija, Gabijos g. 2C, Vilnius
Panašios pamokos