
Vilniaus skulptūros: atrask, tyrinėk, aprašyk
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Imantė Gimbutienė
Pamoką sukūrė - Imantė Gimbutienė
Ką papasakotų Vilniaus skulptūros?
Mokiniai taps miesto tyrinėtojais – ieškos skulptūrų, atras paslėptas jų istorijas, mokysis apibūdinti anglų k. ir dalinsis savo atradimais. Laukia komandinis darbas, nauji anglų k. žodžiai ir įtraukiančios užduotys!Pamoka skatins mokinius aktyviai tyrinėti Vilniaus kultūrinį paveldą, tobulinti savo anglų kalbos žodyną (skulptūrų pavadinimai, aprašomoji kalba, menotyriniai terminai), stiprinti sakinio struktūrą ir kalbinę raišką apibūdinant meno kūrinius. Atliekant grupines užduotis, bus ugdomas komandinis darbas ir bendradarbiavimas.
Mokiniai keliaus po miestą su užduočių lapais, įveiks iššūkius, lavins kalbinius įgūdžius, atras meno kūrinių paslaptis.
Nuotraukos šaltinis https://shorturl.at/EUvrm.
Pamokos tikslas
Skatinti mokinius aktyviai tyrinėti Vilniaus kultūrinį paveldą, lavinti anglų k. įgūdžius.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.). Pradžia prie „Vandens nešėjo“ skulptūros (Lydos g. 4). Mokiniai suskirstomi į mažas grupes. Pakartojami svarbiausi terminai anglų k. Kiekviena grupė gauna užduočių lapą su skulptūrų aprašymais ir užuominomis.2. Skulptūrų medžioklė (20–30 min.). Grupės keliauja Vilniaus senamiesčiu, ieško skulptūrų pagal užuominas. Radę skulptūrą, mokiniai ją apibūdina anglų kalba.
3. Aptarimas ir refleksija (15 min.). Grupės susitinka sutartoje vietoje, dalijasi savo atradimais, apibūdina matytas skulptūras. Diskusija: „Kuri skulptūra patiko labiausiai? Kodėl?“
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Kultūrinis sąmoningumas ir raiškos formos; Teksto supratimas ir interpretavimas; Žodyno plėtojimas ir anglų kalbos vartojimasPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Lydos g. 4, 01133 Vilnius
Panašios pamokos