Emocijos miesto erdvėse
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Dovilė Butkutė
Pamoką sukūrė - Dovilė Butkutė
Ką jaučia miestas?
Dažnai praeiname pro įvairias miesto erdves nestabtelėdami ir nesusimąstydami apie tai, kas čia vyko anksčiau, ką jautė ir kokias emocijas patyrė tuo metu gyvenę žmonės.Pamokose apie emocijas moksleiviai mokosi jas atpažinti žmonių bendravime. Tačiau ar galime emocijas sieti su miesto erdvėmis?
Šios pamokos metu moksleiviai keliauja po atrinktas miesto erdves, išklauso jų istorijas, mokosi įsijausti į tų laikų kontekstą, reflektuoja savo emocijas prieš ir po pasakojimo.
Informacija maršrutui apie miesto erdves surinkta puslapyje https://www.govilnius.lt/
Pamokos nuotrauka iš https://www.15min.lt
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su emocijų įvairove, mokyti jas atpažinti miesto erdvėse.Pamokos planas
1. Diskusija. Kokias emocijas mokiniai žino, kuo jos skiriasi, kuo pasižymi. Mokiniai supažindinami su emocijų ratu (priedas), kiekvienas įvardija naujai sužinotą emociją.2. Trumpas aptarimas, ar vaikai sieja tam tikras emocijas su filmais, dainomis, vietovėmis.
3. Mokytojas pradeda pamokos maršrutą (maršruto punktai pasiūlyti priede ir jų eiliškumas gali būti pasirenkamas laisvai). Kiekviename sustojime papasakoja šios vietos istoriją.
4. Vaikai dalinasi, su kokiomis emocijomis kiekviena erdvė jiems siejosi prieš išgirstant vietos istoriją ir po to.
5. Apibendrinimas. Paskutiniame punkte ar kitoje patogioje vietoje mokiniai pasakoja, kuri erdvė kėlė daugiausiai teigiamų emocijų, kuri neigiamų, pasidalina įspūdžiais.
Kompetencijos
Kultūrinė
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Saugus ir sveikas asmuo ir bendruomenėPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vilniaus Senamiestis
Panašios pamokos