Išgyvenimo paslaptys: kūnas, higiena ir vanduo
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kaip susidraugauti su kūno pokyčiais paauglystėje?
Mokiniai sužinos apie paauglystėje vykstančius fiziologinius pokyčius, higienos svarbą, visuomenės sveikatos raidą Vilniaus mieste.Pamokos pradžioje mokytojas supažindins su paauglių brendimo laikotarpiu ir higienos (kūno bei psichikos) būtinybe.
Tyrinėjimo veiklos metu, imituodami ekologinės katastrofos scenarijų, mokiniai Vilniaus senamiestyje lankys atviras „higienos stoteles“ (buvusią viešąją pirtį, bažnyčią, ligoninę, kt.) ir aiškinsis, kaip šios įstaigos galėtų padėti paaugliui išlikti sveikam, jei pasikartotų „Londono dvoko“ (XIX a.) katastrofa ir mieste staiga būtų užterštas vanduo.
Susipažindami su miesto „higienos stotelėmis“, anksčiau taikytomis gydymo ir higienos priemonėmis, ligų plitimo būdais ir prevencija, mokiniai plačiau nagrinės paauglystėje vykstančius savo kūno pokyčius, higienos svarbą.
Pamokos pabaigoje kartu su mokytoju aptars surinktą informaciją, apibendrins įspūdžius.
Nuotrauka iš freepik.com
Pamokos tikslas
Suprasti paauglystės metu vykstančius fiziologinius pokyčius, sužinoti kaip tinkamai rūpintis higiena.Pamokos planas
1. Įvadas (20 min.). Mokytojas sudomina istoriniais faktais apie anksčiau taikytus higienos principus, įveda mokinius į lytinio brendimo temą.2. Tyrinėjimo veikla (60 min.). Imituodami XIX a. Londono ekologinę katastrofą, mokiniai Vilniaus senamiestyje ieško vietų, kurios padėtų išgyventi, jei Neryje staiga būtų užterštas vanduo.
3. Apibendrinimas (10 min.). Refleksija, užduočių aptarimas.
Kompetencijos
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
D2. Geba pademonstruoti, kaip suteikti pirmąją pagalbą, slaugos ir savirūpos įgūdžius, paaiškina, kaip išvengti ligų ir traumųPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Žygimantų g. 8
Panašios pamokos