Kūrybingumo paieškos ir matavimas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakultetas
Pamoką sukūrė - VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakultetas
Kaip pažadinti kūrybingumą?
Dažnai girdime sąvoką „kūrybingumas“: gyvename kūrybinėje visuomenėje, mokykloje ugdomas kūrybingumas, neformaliojo ugdymo metu skatinama kūrybinė raiška, tėvai siekia išauginti kūrybingą vaiką. O kaip suprasti, kad kūrybingumas kažkaip „paaugo“ arba „apsireiškė“? Šios netradicinės metu pabandysime materializuoti ir pamatuoti kūrybingumą!PAMOKOS IDĖJA IR VEIKLA.
Pamokos metu gilinsimės į kūrybingumo sampratą, diskutuosime, kaip jis atsiranda ir kaip gali būti lavinamas. Mokiniai bus įtraukti į kūrybinius pratimus ir veiklas, kurios padės praktiškai patirti, kaip jų kūrybingumas auga ar pasireiškia. Veiklos padeda ugdyti kūrybingumą, suteikia įrankius jam išmatuoti bei pastebėti jo pasireiškimą.
Kūrybingumo „materializavimas“ arba „matavimas“ pamokos metu vykdomas per kūrybines užduotis, kurios padeda stebėti kūrybinio mąstymo procesus. Naudojant praktinius pratimus (pvz., problemų sprendimas, idėjų generavimas, netikėtų sprendimų paieška), mokiniai gali pastebėti, kaip keičiasi jų mąstymo modeliai. Tai padeda ne tik suprasti kūrybingumo svarbą, bet ir pamatyti jo realų poveikį kasdienėje veikloje.
Nuotrauka iš pexels.com
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Mokytis „materializuoti” ir „pamatuoti” kūrybingumą.Pamokos planas
1. Įvadinė dalis (10 min.)2. Kūrybingumo pasireiškimo analizė ir praktinis pratimas (15 min.)
3. Kūrybingumo „matavimas“ (praktinė užduotis, 20 min.)
4. Kūrybingumo įrankiai ir ugdymas (diskusija, 15 min.)
5. Refleksija ir išvados (10 min.)
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
SaviugdaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Trakų g. 1
Panašios pamokos