
Mano asmeninis burbulas
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kodėl reikia gerbti asmenines ribas?
Mokiniai sužinos kas yra asmeninės ribos, kodėl svarbu jas gerbti, kaip pasakyti „ne“ situacijose, kai ribos pažeidžiamos.Pradžioje vaikai dalinsis savo suvokimu apie asmenines ribas, jų svarbą, požymius, rodančius, kad peržengtos kito žmogaus ribos.
Atlikdami praktines užduotis gamtoje, mokiniai stebės medžius, kokią įtaką daro didesnė ir mažesnė erdvė medžio vainikui, diskutuos, kaip medžių pavyzdį galima pritaikyti savo asmeninei erdvei.
Atlikdami užduotis lauke, kur jų neriboja šalia esantys objektai, mokiniai suvoks savo asmeninę erdvę, gebės ją įsivertinti ir kitose aplinkose, supras koks atstumas yra etiškas būnant prie pažįstamų ir nepažįstamų asmenų.
Pabaigoje kartu su mokytoju apibendrins, kuo yra svarbios ir kodėl reikia gerbti kiekvieno asmenines ribas.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Sužinoti apie asmenines ribas, jų svarbą ir reikšmę.Pamokos planas
1. Įvadinė dalis (10 min.). Susipažinimas su asmeninės erdvės sąvoka.2. Kūno apšilimas (5 min.)
3. „Mano burbulas“ (15 min.). Mokiniai įsivertins, kiek erdvės kiekvienam reikia, kad jaustųsi patogiai.
4. „Žingsnių žaidimas“ (5 min.). Vaikai mokosi atpažinti situacijas, kuriose reikia ginti savo ribas.
5. „Mano šešėlis – mano erdvė“ (5 min.). Šešėlių pagalba mokiniai tyrinėja asmeninę erdvę.
6. Apibendrinimas, refleksija (5 min.).
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Saugumo ir bendrosios elgesio taisyklės ir susitarimaiPamokos vieta:
Fabijoniškių seniūnija, Šeškiuko ežeras, Gelvonų g.
Panašios pamokos