Streso įveika gamtoje
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Pamoką sukūrė - Emilija Biterytė
Kaip gamta mus ramina?
Pamoka kviečia mokinius pasinerti į gamtos pasaulį ir atrasti streso valdymo galimybes, ugdant jų emocinį intelektą ir savirūpos įgūdžius.Per dinamiškus patirtinius užsiėmimus, įkvėptus miško terapijos, moksleiviai ne tik atpažins streso požymius, bet ir susitapatins su gamtoje vykstančiais procesais, mokydamiesi, kaip išmintingai naudoti gamtos išteklius emocijų, streso ir nerimo valdymui.
Pasitelkdami natūralius elementus kaip simbolius, mokiniai galės atspindėti ir išreikšti savo jausmus, suteikdami šiai pamokai unikalaus ir asmeniško prisilietimo.
Paveikslėlio šaltinis: Pexels
Pamokos tikslas
Ugdyti mokinių gebėjimus atpažinti ir valdyti stresą per gamtos patyrimus, skatinant emocinį intelektą ir savirūpą.Pamokos planas
1. Įžanga (5 min.)2. Streso ir gamtos paralelės (10 min.)
3. Praktinė užduotis – gamtos pajautimas (15 min.)
4. Patirtis iš gamtos (5 min.)
5. Refleksija (10 min.)
Pamokos planas gali būti įgyvendinamas bet kurioje miškingoje vietovėje.
Kompetencijos
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Fizinis ugdymas: B5. Atpažįsta streso požymius, taiko prevencijos, įveikos ar prisitaikymo strategijas. Gyvenimo Įgūdžiai: A1. Atpažįsta, įvardija, valdo emocijas, elgesį, taiko nerimo, streso įveikos metodus. Gamtos mokslai. F1. Įvardija save kaip gamtos dalį, apibūdina organizme vykstančius procesus ir pokyčius remdamasis gamtos mokslų žiniomis, paaiškina sveikos gyvensenos principus ir jų laikosi.Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, M. K. Čiurlionio g. 100
Panašios pamokos