
Žmogaus talentai, saviraiška ir kūrybiškumas
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kodėl svarbu pažinti kitų žmonių talentus ir gebėjimus?
Mokiniai, naudodami interviu metodą, tyrinėja bendraklasių talentus, pomėgius ir asmenines savybes.Jie susiskirsto į grupeles po tris (interviu ėmėjas, respondentas, stebėtojas), sugalvoja interviu klausimus ir atlieka interviu vieni su kitais. Kol du grupės nariai dalyvauja interviu, stebėtojas avangardiniu stiliumi (piešiniais, koliažais, filmuotais įrašais ar kitais formatais) fiksuoja interviu atsakymus. Po to grupelės dalyviai keičiasi rolėmis.
Pamokos pabaigoje mokiniai reflektuoja, kaip supratimas apie kitų talentus ir saviraišką padeda kurti draugišką ir įtraukią aplinką.
Pamokoje lavinami klausimų formulavimo, klausymosi bei bendravimo įgūdžiai, kūrybiškumas.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Pasitelkiant interviu metodą, tyrinėti bendraklasių talentus, pomėgius, įgūdžius ir asmenines savybes.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.) Diskusija apie interviu esmę.2. Praktinė veikla: interviu apie talentus ir saviraišką (20 min.)
3. Apibendrinimas ir refleksija (15 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
B3. Tyrinėja, atpažįsta ir įvardija kitų žmonių pomėgius, savybes, talentus, gebėjimus ir kitus ypatumusPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Jono Meko skersvėjis, Užupio g. 24
Panašios pamokos