
Žmonių valgymo pasirinkimai ir reklamos kūrimas
Maksimalus dalyvių skaičius: iki 30
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kaip ugdyti sveikesnius valgymo įpročius?
Mokiniai dalyvauja diskusijoje apie tai, kaip žmonės renkasi maistą ir kokią įtaką tam daro reklama, įpročiai bei žinios apie sveikatą.Po diskusijos mokiniai pasiskirsto į grupes ir atlieka tyrimą viešoje maitinimo vietoje: pagal užduotus klausimus analizuoja maitinimo įstaigos meniu, stebi, kokius patiekalus renkasi klientai. Stebėjimų duomenis fiksuoja užduočių lape.
Po tyrimo mokiniai aptaria ir analizuoja surinktą informaciją, diskutuoja kaip reklama galėtų paskatinti sveikesnius maisto pasirinkimus.
Pabaigoje mokiniai sukuria reklamą, kuri padėtų keisti valgymo įpročius. Savo idėjas pristato klasės draugams.
Nuotrauka iš pexels.com
Pamokos tikslas
Stebėti žmonių valgymo įpročius, analizuoti jų pasirinkimus, sukurti reklamą.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.)2. Pagrindinė veikla (45–60 min.) - tyrimas viešoje maitinimo vietoje.
3. Tyrimo analizė ir diskusija (15 min.)
4. Reklamos kūrimas (30 min.)
5. Reklamos pristatymas ir refleksija (15 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A1. Stebėdamas aplinką ir procesus identifikuoja problemą, jos sprendimo poreikį, tikslingai vartoja pažinimo ir praktikos objektus apibūdinančias technologijų sąvokas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Paupio turgus
Panašios pamokos