Vilniaus ateities vertikalės
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Ina Kovaliova
Pamoką sukūrė - Ina Kovaliova
Kokią įtaką miestui turi dangoraižiai?
Pamoka kviečia 9-12 klasių mokinius kritiškai pažvelgti į Vilniaus miesto plėtrą, modeliuojant dangoraižių įtaką miesto aplinkai.Pamokos metu mokiniai ne tik susipažins su 3D modeliavimo įrankiais ir kurs virtualius Vilniaus modelius su dangoraižiais, bet ir analizuos jų poveikį šešėliams, oro srautams bei mikroklimatui.
Pagrindinė pamokos dalis – ekspedicija Vilniaus centre, kurios metu mokiniai realioje aplinkoje tyrinės dangoraižių metamus šešėlius, stebės miesto panoramą ir netgi kalbins dangoraižių darbuotojus.
Grįžę į klasę, mokiniai aptars savo pastebėjimus ir dalyvaus debatuose „Ar Vilnius turėtų tapti dangoraižių miestu?“, kurių metu apibendrins įgytas žinias ir ugdysis kritinį mąstymą.
Ši pamoka – puiki galimybė sujungti informatiką, geografiją, urbanistiką ir netgi dailę į vieną įdomią ir interaktyvią mokymosi patirtį.
Iliustraciją sugeneravo pamokos autorė naudodama GDI Leonardo.ai
Pamokos tikslas
Ugdyti mokinių gebėjimą kritiškai vertinti Vilniaus miesto plėtrą, modeliuojant dangoraižių įtaką.Pamokos planas
1. Įvadas - 1,5 val.Sudominimas, teorija, Vilniaus miesto ateities vaizdo 3D modeliavimas.
2. Ekspedicija į Vilniaus dangoraižius - 2 val.
„Europos“ verslo centre mokiniai stebi ir fiksuoja šešėlius, pagal galimybes oro judėjimą. Atlieka darbuotojų ir praeivių nuomonės tyrimą apie dangoraižių įtaką miestui.
3. Užbaigimas - 45 min.
Veiklų apibendrinimas, debatai tema „Ar Vilnius turėtų tapti dangoraižių miestu?“, refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Erdviniai kūnai, skaitmeninė kūryba, 3D modeliavimas, duomenų analizė, klimatas, darnus vystymasis, urbanistika, kompozicija, dizainas.Pamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 7
Panašios pamokos