bernardinu-sodas-biologo-ir-istoriko-akimis_57_01733831281-228b19c800fc4de65225aeb3cc704476.png

Bernardinų sodas biologo ir istoriko akimis

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Jurgita Riaubienė
  • Biologija,
    Istorija
  • 7 klasei
    8 klasei
    9 klasei
  • Lauke
  • Bernardinų sodas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 2:15 val.

Kur auga seniausias Vilniaus ąžuolas?

Mokiniai lankysis Bernardinų sode ir visapusiškai pažins jo įvairovę. Sodą įvertins kaip natūralią ir dirbtinę ekosistemą. Grupėmis atliks botaninę, istorinę, ornitologinę, ekologinę užduotis.

Naudodamiesi sode esančiais informacijos šaltiniais, internetu, programėlėmis bei tyrinėdami ekosistemą, mokiniai gebės įvardyti bent 5 sode augančius augalus, 3 besilankančius vandens paukščius ir, palyginę natūralią ir dirbtinę ekosistemą, nurodys bent 2 skirtumus.

Pabaigoje reflektuos sukurdami savo svajonių sodo planą.


Pamokos bendraautorė mokytoja Rūta Ramoškaitė-Stongvilienė.

Nuotrauka „GO Vilnius“, šaltinis https://shorturl.at/OR36C.

Pamokos tikslas

Palyginti natūralią ir dirbtinę ekosistemas, nurodyti bent du skirtumus.

Pamokos planas

1. Įžanga, mokytojas paaiškina užduotį (5 min.)
2. Užduočių atlikimas. Mokiniai grupelėmis atlieka užduotis: botaninę (30 min.), istorinę (20 min.), ornitologinę (15 min.), ekologinę (10 min.).
3. Užduočių pasitikrinimas (15 min.)
4. Refleksija - moksleiviai grupėse diskutuoja ir užpildo refleksijos lapą (10 min.)
5. Įsivertinimas - grupėse kuria savo svajonių sodą (20-30 min.)

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Biologija. F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai vartojant išteklius. Gamtos mokslai. F3. Prisiima atsakomybę ir imasi veiksmų saugant gamtą ir racionaliai vartojant išteklius. Istorija. C2. Istorijos šaltinio, teksto analizė, interpretavimas ir vertinimas.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Visos pamokos
Kaip naudotis?