
Kelionė į Didžiuosius geografinius atradimus
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Lina Kopcikaitė
Pamoką sukūrė - Lina Kopcikaitė
Ką žinau apie Didžiųjų geografinių atradimų keliautojus?
Mokiniai, dirbdami grupėse Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, kuria Didžiųjų geografinių atradimų testą lietuvių ir ispanų kalbomis. Testą turi sudaryti 10 klausimų, kurie padeda perteikti Amerikos ir jūrų kelio į Indiją atradimą, įvertinti Vasko da Gamos, Kristupo Kolumbo istorinį vaidmenį.Pamokos metu mokiniai bendradarbiauja komandose, tobulina klausimų formavimo, atsakymų pateikimo bei vertimo į ispanų kalbą įgūdžius. Pamokos pabaigoje apibendrinamos įgytos žinios, mokiniai įsivertina pagal pateiktus klausimus.
IT pamokų metu mokiniai gali popieriuje sukurtus testus perkelti į „Kahoot“, „Google Forms“ ar kitas internetines platformas, taip pasikartodami įgytas žinias.
Pamokoje naudojami visi Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros skaitykloje prieinami leidiniai.
Nuotrauką sukūrė pamokos autorė.
Pamokos tikslas
Išnagrinėti Amerikos ir jūrų kelio į Indiją atradimą, įvertinti Vasko da Gamos, Kristupo Kolumbo istorinį vaidmenį.Pamokos planas
1. Klasė atvykta į Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros skaityklą (I a.).2. Mokytojas pristato pamokos temą, tikslą bei uždavinius.
3. Mokytojas išdalina mokiniams darbo lapus, supažindina su užduoties atlikimo reikalavimais.
4. Mokiniai atlieka užduotį.
5. Pamokos apibendrinimas, mokiniai individualiai užpildo veiklos įsivertinimo lapus.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Istorij: nagrinėjamas Amerikos ir jūrų kelio į Indiją atradimas. Įvertinamas Vasko da Gamos, Kristupo Kolumbo istorinis vaidmuo. Ispanų kalba: rašytinio teksto planavimas, komponavimas, redagavimas.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 51, Vilnius
Panašios pamokos